تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم سالگرد شهدای بروجردی حادثه منا برگزار می‎شود

گروه اجتماعی ـ مراسم سومین سالگرد گرامی‌داشت شهدای منای شهرستان بروجرد دوشنبه، ١٢ شهریور ماه جاری در تالار زرین‌کوب بروجرد برگزار می‎شود.

مراسم سالگرد شهدای بروجردی حادثه منا برگزار می‎شود 

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌همت ستاد برگزاری یادواره شهدای منا، مراسم سومین سالگرد گرامی‌داشت شهدای منای شهرستان بروجرد، روز دوشنبه، ١٢ شهریور ماه سال‌جاری ساعت ١٠ صبح در تالارعبدالحسین زرین‎کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد و با حضور مردم شهیدپرور، خانواده شهدا و مسولان برگزار خواهد شد.
حادثه منا و جان باختن حاجیان در حال عبادت و با لبان تشنه، در زیر آفتاب سوزان، حادثه‌ای عمیقاً غم‌انگیز و فراموش‌نشدنی است و در سال‌های پس از این حادثه تلخ و موسم حج، یادآور شهادت تلخ و جان‌گداز حجاج عزیزمان است که بر اثر بی‌کفایتی و سوءمدیریت آل‌سعود و حامی تروریست رخ داد و هزاران خانواده را در بیش‌از ٤٣ کشور عزادار کرد.
ستاد برگزاری مراسم در سومین سالگرد این فاجعه دردناک به یاد ١٣ لاله سفید از بروجرد که از خاک به عرش پرکشیدند، این مراسم را به رسم ادب و احترام به خانواده این شهیدان و گرامی‌داشت حجاج مظلوم بروجرد با حضور مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار، برگزار می‌شود.
بنا براین گزارش، اسامی شهدای منای شهرستان بروجرد عبارت‌از حجت‌الاسلام والمسلمین غلام‌عباس قاسمی، عباس گودرزی، غضنفر بشیری‌گودرزی، سید محمود شجاعی، مرادعلی نصرالهی، محمد موسی کرمی، محمد روزبهانی، محمدعلی پناهی، جواد چکشی، فتح‌الله گودرزی، غلام‌عباس میرزایی، علی زرگریان و غلام‌رضا گودرزی هستند.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم سالگرد شهدای بروجردی حادثه منا برگزار می‎شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..