تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریافت 300 دلار در ازای خوردن روزانه یک آووکادو!

محققان چهار دانشگاه مایل به پرداخت 300 دلار برای شرکت افراد در آزمایش مصرف روزانه یک آووکادو به مدت شش ماه به منظور تعیین دقیق اثر کاهش وزن این میوه چرب هستند!

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از تک‌تایمز، پژوهشگران چهار دانشگاه در آمریکا، 300 دلار به افرادی که هر روز یک آووکادو بخورند، پرداخت می‌کنند که به نظر می‌رسد معامله خوبی برای کسانی که عاشق این میوه هستند باشد.

افرادی که این پیشنهاد را قبول می‌کنند، در یک مطالعه شرکت خواهند کرد تا تعیین شود که آیا خوردن آووکادو به کاهش وزن کمک خواهد کرد یا خیر که این موضوع جای تعجب دارد، چرا که آووکادو حاوی بیشترین میزان چربی بین همه میوه‌ها است.

دانشگاه لوما لیندا، دانشگاه ایالتی پن، دانشگاه توفتس و دانشگاه کالیفرنیا لس‌آنجلس، هر کدام در تلاش برای ثبت نام 250 نفر برای خوردن روزانه یک آووکادو و تحقق اهداف تحقیق هستند.

به گفته دکتر "جوآن سابیت"، 1000 فرد آزمایشی بخشی از یک مطالعه خواهند بود که بررسی می‌کند آیا خوردن یک آووکادو در روز باعث کاهش چربی شکمی می‌شود؟ فرض بر این است که آووکادو به مردم کمک می‌کند چربی شکم خود را آب کنند و موجب کاهش وزن می‌شود.

افراد برای واجد شرایط بودن، باید حداقل 25 سال سن داشته باشند، دور کمرشان حداقل 101 سانتی‌متر یا 40 اینچ برای مردان 89 سانتی‌متر یا 35 اینچ برای زنان باشد.

افرادی که به عنوان شرکت‌کنندگان آزمایش پذیرفته می‌شوند، باید به مدت شش ماه، روزانه یک آووکادو بخورند و گروهی از آنها نیز طی این مدت باید ماهیانه تنها دو آووکادو بخورند.

شرکت‌کنندگان به صورت تصادفی در یکی از این دو گروه قرار خواهند گرفت و یک MRI رایگان و غربالگری سلامتی خواهند شد.

پس از اتمام موفقیت‌آمیز این مطالعه، شرکت‌کنندگان قادر خواهند بود 300 دلار خود را دریافت کنند.

چالش افرادی که در گروه مصرف روزانه یک آووکادو قرار دارند این است که باید در نحوه مصرف این میوه خلاق باشند تا از آن سیر نشوند و هر بار از آن لذت ببرند.

آووکادو به عنوان یک کمک کننده موثر به کاهش وزن در رژیم غذایی "کتو" شناخته می‌شود که بدن را به یک حالت متابولیکی درمی‌آورد که به عنوان حالت کتوزیس شناخته می‌شود.

کتوزیس یا کتوز، وضعیتی است که در آن میزان کتون‌ها در بدن افزایش می‌یابد. این وضعیت معمولا به به‌طور عمومی در بدن ایجاد شده و همراه هیپرکتونِمی(افزایش میزان کتون‌ها در خون) است. کتون‌ها با فرایند کتوژنز در زمان کمبود ذخایر گلیکوژن کبدی ایجاد می‌شوند.

استواستات و بتا-هیدروکسی‌بوتیرات از کتون‌هایی هستند که برای تولید انرژی استفاده می‌شوند. ورزش زیاد یا دیابت درمان نشده از جمله علل کتوز هستند.

رژیم کتو در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین روش‌های کاهش وزن و همچنین ایجاد استقامت در ورزشکاران است.

هرچند مطالعات دیگری در مورد روش‌های کاهش وزن وجود دارد، از جمله یک قرص معجزه‌گر که ممکن است به مردم اجازه دهد هر چیزی را که می‌خواهند بخورند بدون اینکه اضافه وزن بگیرند، در عین حال تکنیک جدیدی که کربوکسی‌درمانی(carboxytherapy) نامیده می‌شود، گاز کربن دی‌اکسید را به بافت زیر شکم تزریق می‌کند تا چربی شکم را برطرف کند.

ضمن اینکه طبق مطالعات محققان کلینیک مایو در آمریکا، عدم صرف صبحانه به مردم کمک نمی‌کند وزن کم کنند. در عوض آنها را در معرض خطر بالاتری برای افزایش وزن و چاقی قرار می‌دهد.

ایسنا 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریافت 300 دلار در ازای خوردن روزانه یک آووکادو!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..