تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلی‌استیشن بازهای ایرانی در بازی‌های آسیایی

روز پایانی رقابت‌های بازی‌های آسیایی در حالی در جاکاتاری اندونزی در حال برگزاری است که ممکن است علاوه بر چند طلای محتمل در والیبال و بسکتبال و پینگ‌پنگ، یک طلای غیرمنتظره هم از رشته‌ تازه به رسمیت شناخته شده پلی‌استیشن (ورزش الکترونیک) نصیب کاروان ورزشی ایران شود.

مسابقات فوتبال پلی استیشن بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ (pes2018) امروز آغاز شد و تیم‌های شرکت کننده در دو گروه حریفان خود را شناختند.

تیم ایران که در گروه اول با قزاقستان، مالزی و هنگ کنگ رقابت می‌کردسرانجام موفق شد با یک نمایش خیره‌کننده و به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها شود تا با طلای این مسابقات فاصله اندکی داشته باشد.

تیم ایران در اولین بازی مقابل قزاقستان ۳ بر ۰ پیروز شد و در بازی تیمی نیز ۴ بر ۰ حریفش را شکست داد.دومین حریف ایران، هنگ کنگ بود که در اولین بازی ۴بر۱ شکست خورد و در بازی تیمی نیز ایران به برتری ۵بر۱ رسید تا در دومین مسابقه خودش بازهم ۲بر۰ پیروز و ۶ امتیازی شود. بازی آخر ایران مقابل مالزی و برای سرگروهی برگزار شد.

در بازی اول، بازیکن ایران در وقت‌های قانونی با نتیجه ۳بر۳ متوقف شد اما در وقت‌های اضافه ۵بر۴ حریفش را شکست داد. در بازی دوم که به صورت تیمی برگزار شد، ایران توانست با نتیجه ۶بر۱ مالزی را شکست داده و به عنوان صدرنشین گروهA به مرحله بعدی راه پیدا کند.

تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها هم با پیروزی برابر ویتنام راهی فینال شد تا برای تصاحب مدال طلای این رقابت‌ها با ژاپن قدرتمند روبرو شود.

این مسابقات به صورت زنده از کانال آپارات https://www.aparat.com/asiangameiran/live توسط پایگاه esnews در حال پخش است و علاقه‌مندان می‌توانند از این طریق مسابقه فینال ایران و ژاپن را پیگیری کنند.

در مسابقات پلی‌استیشن بازی‌های آسیایی، تیم‌های شرکت کننده که از دو نفر تشکیل شده‌اند، دو بازی انفرادی و یک بازی تیمی را مقابل هم برگزار می‌کنند که هر تیم به دو برد دست پیدا کند، برنده مسابقه خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلی‌استیشن بازهای ایرانی در بازی‌های آسیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..