تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکوت وزارت ارشاد در خصوص شایعه پردازان غیرقابل درک است/ مسئولان با ناشران اکاذیب برخورد قانونی داشته باشند

ساعت: 11:51 منتشر شده در مورخ: 1397/06/10 شناسه خبر: 1403978

عضو خبرگان رهبری در واکنش به اکاذیب روزنامه شرق:

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: علت سکوت وزارت ارشاد در برخورد با شایعه پردازان غیر قابل درک بوده و این مسئله نیازمند برخورد قاطع و قانونی مسئولان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، بابیان اینکه موارد مطرح شده در روزنامه شرق و خبر آنلاین مطالبی کذب و بی اساس است، گفت: در این راستا مردم و مسئولان هر دو دارای وظایف خاص مربوط به خود هستند.

وی، با اشاره به وظیفه مسئولین در برخورد با افراد خاطی، افزود: مسئولان باید با افراد نشر دهنده مطالب کذب در مطبوعات رسمی و فضای مجازی در راستای بد بین کردن مردم به برادران عراقی برخورد قاطع و قانونی داشته باشند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه علت سکوت وزارت ارشاد و معاونت مطبوعاتی در این خصوص قابل درک نیست عنوان کرد: وزارت ارشاد به وظایف خود در برخورد با مطالب کذب و بی اساس واقف بوده و اقدام مقتضی داشته باشد.

* مسئولان روزنامه شرق و خبرآنلاین پاسخگوی عمل وقیح خود باشند

وی، تاکید کرد: اینکه همچین مطلب غیر قابل باوری در یک روزنامه رسمی در کشور تیتر شده و منتشر شود مسئله ساده ای نبوده و مسئولین انتشار دهنده اخبار باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

حجت الاسلام شبستری، خاطرنشان کرد: مردم نیز باید توجه داشته باشند که دشمن در پی از بین بردن وحدت بین امت های اسلامی و شیعه بوده نباید با باور این سخنان موجبات اختلاف بین دو کشور اسلامی فراهم شود.

وی،با اشاره به علت انتشار این اخبار در فضاهی گوناگون، اذعان داشت: بدون شک این تفرقه افکنی و بد بین کردن ها در عراق نیز علیه زائران ایرانی انجام شده و دشمن در شرایط استراتژیک فعلی در صدد دامن زدن به مسائل و مشکلات است مردم با حفظ وحدت و باورهای خود باری دیگر نقشه های دشمن را بی نتیجه بگذارند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در پایان تاکید کرد: در هر صورت مردم و مسئولان باید در مقابل نشر اکاذیب و شایعات مقاومت کرده و اجازه گسترش اینگونه حتاکی ها و تحریف ها را به دشمنان ندهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکوت وزارت ارشاد در خصوص شایعه پردازان غیرقابل درک است/ مسئولان با ناشران اکاذیب برخورد قانونی داشته باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..