تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Naruto to Baruto Shinobi Striker برای کامپیوتر + ریپک CorePack

اتفاقی جالب و البته خوشایند برای طرفداران سری ناروتو! همان طور که اطلاع دارید، بازی Naruto to Baruto Shinobi Striker از سیستم امنیتی Denuvo استفاده می کند. اما تیم توسعه دهنده ی بازی، هنگامی که می خواستند فایل exe نسخه نهایی را در شبکه استیم منتشر کنند، به اشتباه نسخه فاقد Denuvo را قرار دادند و گروه های کرک کننده به سرعت متوجه این موضوع شدند. همین امر باعث شد تا به محض انتشار نسخه نهایی بازی، این عنوان به صورت کامل در بخش آفلاین خود کرک شود. برای دریافت بازی و توضیحات مربوطه، با وبسایت دانلودها همراه باشید.

دانلود بازی Naruto to Boruto Shinobi Striker به عنوان یک بازی «مبارزه‌ای آکروباتیک نینجایی» توصیف شده است و شامل یک بخش چند نفره‌ی آنلاین خواهد بود که در آن ۴ الی ۸ بازیکن می‌توانند به مبارزه بپردازند. بازیکنان می‌توانند از کنترل شخصیت‌های محبوب خود لذت برده، و سبک جدیدی از گیم‌پلی قرار گرفته در محیط‌های سه بعدی هیجان‌انگیز با یک استایل گرافیکی کاملا تازه را، کشف کنند. با دوستان خود همکاری کرده تا به بهترین شینوبی تمام دوران تبدیل شوید.

این بازی شامل سه مود استاندارد خواهد شد. مود اول Flag mode نام دارد که همان مود معروف Capture The Flag در بازی‌های دیگر است. مود بعدی Base Battle نام دارد و در آن بازی‌بازان برای کنترل سه نقطه‌ی کلیدی با یکدیگر مبارزه می‌کنند. مود آخر نیز Combat Battle نام دارد و برنده‌ی این مود تیمی خواهد بود که امتیاز بیشتری از کشتن تیم حریف جمع کرده باشد.

Naruto to Baruto Shinobi Striker PC-SSE

نسخه فشرده CorePack با حجم شروع از ۵٫۱GB اضافه شد

دانلود-بازی-Naruto-to-Baruto-Shinobi-Striker

ویژگی‌های کلیدی دانلود بازی Naruto to Baruto Shinobi Striker:

گیم‌پلی تیمی چهار علیه چهار که در آن هشت نینجا به صورت همزمان به مبارزه خواهند پرداخت. با دوستان خود همکاری کرده و به بهترین نینجای آنلاین تبدیل شوید. از یک سبک گرافیکی جدید با رنگ‌های واضح‌تر برای شخصیت‌ها، محیط و نینجتسو‌ها لذت ببرید. گیم‌پلی پویای سوم شخص نینجایی، به بازیکنان اجازه داده تا با استفاده از قابلیت‌های پرش و دویدن بر روی دیوار، از بخش‌های عمودی محیط‌ها برای بدست آوردن برتری در مبارزات استفاده کنند. شامل شخصیت‌‌ها و تیم‌های محبوب از سری Naruto، از جمله شخصیت‌های ساسکه و ناروتو و تیم هفت خواهد بود.

منبع توضیحات: دانلودها و گیم فا

اسکرین-شات-Naruto-to-Baruto-Shinobi-Striker اسکرین-شات-Naruto-to-Baruto-Shinobi-Striker اسکرین-شات-Naruto-to-Baruto-Shinobi-Striker اسکرین-شات-Naruto-to-Baruto-Shinobi-Striker اسکرین-شات-Naruto-to-Baruto-Shinobi-Striker اسکرین-شات-Naruto-to-Baruto-Shinobi-Striker

ویژگی های نسخه فشرده CorePack:

در تاریخ ۳۱م آگوست ۲۰۱۸ بر اساس ریلیز رسمی ۳DM ساخته شده است. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. کیفیت صدا، ویدیو و تکسچرهای بازی کاملا بدون دستکاری بوده و اوریجینال هستند. عوامل سازنده ی بازی (Credits Video) به صورت جداگانه قابل دریافت است. بازی به صورت دوزبانه ی انگلیسی و ژاپنی است. زیرنویس به صورت ۱۲زبانه است. حجم مورد نیاز پس از نصب بازی ۱۹گیگابایت، در هنگام نصب ۱۹گیگابایت و نسخه فشرده کورپک شروع از ۴٫۹گیگابایت است. حجم نسخه کورپک با احتساب ویدیو عوامل سازنده، حدود ۵٫۶گیگابایت خواهد بود. مدت زمان نصب حدود ۴دقیقه خواهد بود. info

The Naruto franchise is back with a brand new experience in NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER! This new game lets gamers battle as a team of 4 to compete against other teams online! Graphically, SHINOBI STRIKER is also built from the ground up in a completely new graphic style. Lead your team and fight online to see who the best ninjas are!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8.1/10
Processor: Intel Core i3-8350K
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT 640
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space
Sound Card: DirectX 11 sound device

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8.1/10
Processor: Intel Core i5-2500K @ 3.30GHz / AMD FX-6300 Six-Core
Memory: 6 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R9 270X / R7 265 2 GB / Nvidia GeForce GTX 660 2 GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 40 GB available space
Sound Card: DirectX 11 sound device

راهنمای نصب

1) ابتدا مطمئن باشید آنتی ویروس شما غیرفعال است. سپس فایل های فشرده خود را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) محتوای درون پوشه Crack-SSE را به درون پوشه ی بازی یعنی فولدر Naruto To Boruto منتقل کرده و جایگزین نمایید.

3) بازی را توسط فایل اجرایی SmartSteamLoader_x64.exe اجرا کنید و گزینه ی آفلاین را انتخاب نمایید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Naruto to Baruto Shinobi Striker برای کامپیوتر + ریپک CorePack»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..