تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش پنج فیلم در آخرین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه

نمایش پنج فیلم در آخرین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاهبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه «سینما آینده»، روز دوشنبه دوازده شهریورماه، با نمایش سه فیلم کوتاه داستانی، یک انیمیشن و یک مستند به کار خود پایان می دهد.

در سیزدهمین و آخرین جلسه از فصل ششم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری انجمن فیلم کوتاه ایران در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، فیلم‌کوتاه داستانی «صدای سارا» به کارگردانی رضا جمالی، مستند «بایداق» به کارگردانی محمدهادی اسفندیاری از شیراز، فیلم کوتاه داستانی «تاسوکی» به کارگردانی پوریا پیشوایی، انیمیشن «هیچکس» به کارگردانی الهام طرقی از نیشابور و فیلم کوتاه داستانی «بی‌آبرو» به کارگردانی شان میهن از استرالیا و کانادا به نمایش گذاشته می شود.

پاتوق فیلم کوتاه، دوشنبه‌ ساعت ۱۸ در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

انتهای پیام/

زمان برگزاری پاتوق فیلم کوتاه چه زمانی است؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش پنج فیلم در آخرین جلسه از ششمین فصل پاتوق فیلم کوتاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..