تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مناظره توئیتری ضرغامی و صادقی درباره علت عدم‌ مبارزه جدی با فساد

ضرغامی و صادقیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فساد و به طور خاص فساد اقتصادی مسئله‌ای نیست که صرفاً با ابلاغ بخشنامه و دستورالعمل‌های اداری و امثال آن، بتوان به مبارزه با آن پرداخت؛ بلکه اراده قوی تمامی مسئولان به ویژه مدیران حوزه‌های اجرایی و قضایی، در مبارزه جدی با فساد و مُفسد را می‌طلبد.

سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس اسبق سازمان صداوسیما توییتی سؤالی در خصوص عدم برخورد جدی با مفسدان منتشر کرد که با واکنش محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی رو به رو شد.

ضرغامی در توییتر نوشت:

"این همه قانون و آیین‌نامه و تجربه در زمینه مبارزه با فساد هست، اما چرا تا رهبری فرمان ندهد، عده‌ای نمی‌توانند با فساد مبارزه کنند؟"

محمود صادقی به توییت ضرغامی اینچنین واکنش نشان داد و نوشت:

"تاریخ فرمان رهبری سال ۸۰ است؛ از آن سال تاکنون دراین باره مکرراً صحبت کرده اند ولی عمق و گستره فساد بیشتر و بیشتر شده است. چرا؟!"

ضرغامی و صادقی

ضرغامی مجدداً پاسخ صادقی را اینگونه داد و نوشت:

"فساد مربوط به هر دو جناح است و در نتیجه مبارزه با آن نیز جناحی شده است!
تخم اقدام انقلابی و فراجناحی را هم ملخ خورده است. اجمالا!"

ضرغامی و صادقی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مناظره توئیتری ضرغامی و صادقی درباره علت عدم‌ مبارزه جدی با فساد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..