تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Maps – Navigation & Transit v9.85.2

 نرم افزار Maps – Navigation & Transit یکی از بهترین و پیشرفته ترین برنامه مکان یابی برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود . با استفاده از این نرم افزار شما می توانید با جی پی اس گوشی خود مکان های مورد نظر خود را پیدا کنید . اگر قصد دارید تا  با دوچرخه ، ماشین و پیاده به جایی بروید ، تنها کافی است آدرس مکان مورد نظر خود را وارد اپیلیکشن کرده ، سپس نقشه گوگل شما را به مسیر مورد نظرتان هدایت می کند . همچنین لازم به ذکر است که شما قادر خواهید بود تا خیابان ها ، رستوران ها و موزه ها را در بر روی نقشه مشاهده کنید .

ویژگی ها :

نقشه دقیق ۲۲۰ کشور دنیا راهنمای صوتی برای استفاده از نقشه ها در حالت رانندگی

پیاده روی و دوچرخه سواری خطوط ترانزیت برای بیش از ۲۸۰۰ شهر مختلف نمایش ترافیک زنده

گزارش تصادفات و یافتن بهترین مسیر نمایش اطلاعات جزئی درباره بیش از ۱۰۰ میلیون مکان مختلف نمایش خیابانی ( Street View ) از مکان های معروف و نیز تصاویر داخلی از رستوران ها

موزه ها و …

تغییرات نسخه  ۹٫۸۵٫۲ :

جستجوی رستوران ها با قابلیت فیلتر کردن نوع غذا ها

جستجوی مخاطبین گوگل به منظور پیدا کردن آدرس هایشان

برطرف شدن اشکالات راهبری آفلاین به همراه امکان جستجو

بیشتر شدن مساحت قابل استفاده در نقشه آفلاین

امکان دادن لینک مستقیم به کشور خود در قسمت کشورها در منو

رفع مشکلات برنامه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Maps – Navigation & Transit v9.85.2»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..