تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود June’s Journey – Hidden Object 1.21.2 – بازی ماجراجویی و اشیاء مخفی “سفر جون” اندروید + مود

دانلود امروز 5+

آخرین آپدیت جمعه ۰۹ شهریور ۱۳۹۷

1

نسخه 1.21.2

دوست داشتن 9

June’s Journey – Hidden Object v1.21.2 + Mod – بازی ماجراجویی سفر جون مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه
درخواستی شما عزیزان

June’s Journey – Hidden Object بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای اشیاء مخفی و ماجراجویی از استودیوی Wooga برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم همزمان با انتشار نسخه ی جدید، به درخواست شما عزیزان آن را حضورتان معرفی کنیم! با نصب بازی جالب June’s Journey – Hidden Object برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان قدم در دنیایی پر رمز و راز بگذارید، به محیط های مختلف سفر کنید و معماهای دشوار و منحصر به فرد هر کدام را حل کنید! سفر شما از قلب آمریکا آن هم در سال های 1920 شروع میشود و تا خیابان ها و کوچه های بی نظیر پاریس و حتی فراتر از آن ادامه می یابد! در هر گوشه و کناری اتفاقی غافل گیر کننده انتظارتان را می کشد و با آغاز هر فصل جدید از بازی قدم در ماجرایی هیجان انگیز که در نقاط مختلف دنیا ادامه پیدا می کند، خواهید گذاشت! داستان بازی June’s Journey – Hidden Object با گم شدن خواهر شخصیت اصلی بازی “جون” آغاز می شود ؛ جون باید خواهر زاده اش را زیر بال و پرش بگیرد، آن ها در کنار هم قدم در ماجراهایی پر رمز و راز می گذارند که از هر ماجرای دیگری در زندگی شان راز آلودتر است! فکر می کنید بتوانید به دلیل واقعی سفر جون به نقاط مختلف دنیا پی ببرید؟! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماجراجویی و اشیاء مخفی هستید که نظرتان را جلب کند به هیچ وجه June’s Journey – Hidden Object را از دست ندهید!

June's Journey - Hidden Object

بازی June’s Journey – Hidden Object هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.7 از 5.0 است که ما در فارسروید آخرین و جدیدترین نسخه ان را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید، اگر از علاقه مندان به بازیهای اشیاء مخفی هستید به ما بگویید تا بدانیم چه میزان از کاربران فارسرویدی به این سبک علاقه دارند؟!

تغییرات نسخه ی v1.21.2 :

* ویژگی های جدید + بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

مود :

– الماس نامحدود
– سکه نامحدود
– Compass نامحدود
– انرژی نامحدود

مگامود :

Unlimited Diamonds
Unlimited Coins
Unlimited Compasses
Unlimited Energy
Unlimited Star Boxes
Unlimited Mastery Boxes




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود June’s Journey – Hidden Object 1.21.2 – بازی ماجراجویی و اشیاء مخفی “سفر جون” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..