تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبر جدایی‌طلبان شرق اوکراین کشته شد

خبرگزاری ایسنا: مقامات جمهوری خودخوانده دونتسک در شرق اوکراین اعلام کردند، الکساندر زاخارچنکو، رهبر این منطقه در انفجاری در یک رستوران کشته شده است.

خبرگزاری روسی اینترفاکس گزارش داده است که چند تن در این ارتباط بازداشت شده‌اند.

الکساندر زاخارچنکو و دیگر جدایی‌طلبان طرفدار روسیه در سال ۲۰۱۴ فعالیت‌های خود را برای جدایی از دولت مرکزی اوکراین آغاز کردند.

سال گذشته، زمانی که زاخارچنکو برنامه‌ای را برای اعلام دونتسک به عنوان مرکز دولتی جدید مطرح کرد، روسیه از این اقدام فاصله گرفت.

قرار است ماه نوامبر انتخابات رهبری منطقه جدایی‌طلب دونتسک برگزار شود. زاخارچنکو گفته بود برای باقی ماندن در قدرت در این انتخابات شرکت خواهد کرد

آمریکا و کشورهای غربی روسیه را متهم به حمایت از جدایی‌طلبان در شرق اوکراین می‌کنند؛ اتهامی که روسیه رد می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبر جدایی‌طلبان شرق اوکراین کشته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..