تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کبد چرب در کودکان، روش جلوگیری از ابتلا

کبد چرب در کودکان به دلایل مختلفی می تواند بوجود بیاید و حتی به روش زندگی کودک نیز بستگی دارد.

کبد چرب در کودکان به دلایل مختلفی می تواند بوجود بیاید و حتی به روش زندگی کودک نیز بستگی دارد. ولی جای نگرانی وجود ندارد چون با رعایت برخی از نکات و تغییر سبک زندگی می توانید از چرب شدن کبد در کودکان پیشگیری کنید. در این مقاله روش های  موثر برای پیشگیری از چرب شدن کبد در کودکان را  با ما همراه شوید.
شیوع کبد چرب در کودکان چاق نسبت به کودکان با وزن طبیعی، بالاتر است؛ اصلاح سبک زندگی به بهبود این بیماری کمک می‌کند.خوردن آب سرد ناشتا در بروز کبد چرب بسیار موثر است. پرهیز از مصرف فست فود, پرهیز از مصرف غذاهای بسیار چرب, پرهیز از نوشیدن آب بین غذا, پرهیز از تند خوردن, پرهیز از درهم‌خوری, پرهیز از خوردن آب یخ (خصوصا در فصول سرد و ابتدای صبح) از راه‌های پیشگیری از بروز کبد چرب در کودکان است.
از پرستار کودک بخواهید مصرف موادی مانند ژله، بستنی، تنقلات حاوی مواد نگهدارنده و رنگی می‌تواند باعث بروز کبد چرب در کودک شود را کاهش دهد
پرستار کودک بهتر است کودک را تشویق کند به مصرف بیشتر مقویات کبد مانند انار، به، سیب، زرشک و دارچین در قالب میوه، غذا و تنقلات و همچنین مصرف بیشتر نخود در غذاها نیز از کبد چرب در کودکان جلوگیری می‌کند.
مصرف تنقلاتی مانند مویز، نخودچی، فندق، بادام, مصرف سکنجبین ملس نیز برای سلامت کبد کودک بسیار مفید می باشد, با تقویت کبد می‌توان از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کبد چرب در کودکان، روش جلوگیری از ابتلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..