تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ در اردبیل

همزمان با سراسر کشور رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ با حضور گردان‌های بیت‌المقدس در استان اردبیل آغاز شد

رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛همزمان با سراسر کشور این رزمایش با هدف تداعی خاطره اعزام بسیجیان به جبهه ها در آذر ماه سال 65 برگزار می شود که در آن زمان بسیجیان سراسر کشور در قالب سپاه یکصد هزار نفری محمد رسول الله (ص) به جبهه های حق علیه باطل شتافتند.

خیابان‌های اردبیل با حضور گردان‌های بیت‌المقدس شور و حال خاصی به خود گرفته بود و این حضور وحدت و انسجام ملت ایران را به دنیا نشان داد.

امروز بسیجیان استان اردبیل با رمز یا رسول الله، رزمایش خدمت رسانی به مناطقی از شهرها را که نیاز به خدمت رسانی دارند آغاز کردند و بر این اساس همراه با هفت هزار گروه جهادی در سراسر کشور، اقتدار بسیج و برنامه های آن برای محرومیت زدایی و خدمت رسانی را به نمایش می گذارند.

این رزمایش با سخنان سردار مستعد، جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل آغاز شد: لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ سلام و درود بر ارواح طیبه و تابناک شهدای اسلام، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدا مدافع وطن و شهدای امنیت پایدار و امام شهدا ؛عرض سلام و احترام و ادب خدمت بسیجیان دریادل ومردم شریف و حسینی و ولایتمدار مردم استان اردبیل با عرض تبریک دهه ولایت و امامت و عید غدیر خم، یاد و شهدای والامقام شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و هفته را دولت به خدمتگازاران نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک عرض می کنیم.
سردار مستعد ادامه داد: به یاد رزمندگان و ایثارگران و دفاع جانانه مردم در 8 سال دفاع و اعزام سپاهیان حضرت محمد (ص) به جبهه های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس رزمایش و نمایش اقتدار بزرگ سپاهیان بزرگ حضرت محمد رسول الله 2 با گردانهای سازماندهی شده بسیج در گردان های بیت المقدس را با رمز مبارک یا رسوال الله با فراخوانی بسیجیان دریا دل شروع کنید و خداوند همه شما را موفق و موید بدارد.

اقتدار و عظمت ملت ایران تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل اظهار داشت: اقتدار و عظمت ملت ایران تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است و روز به روز بر اقتدار ملت ایران افزوده می‌شود

حسن دهقان‌نیا با اشاره به این که رزمایش سپاهیان محمد رسوال الله (ص) 2 امروز در اردبیل و شهرهای استان برگزار شد گفت: این رزمایش به طور باشکوه در حال برگزاری است و قدرت و صلابت ملت ایران را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: مرحله نخست این رزمایش در تمامی شهرهای اردبیل آغاز شده و ادامه دارد و هدف از برگزاری این رزمایش نشان از وحدت و اقتدار ملت ایران به دنیا است.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مخلفت درصدد ضربه به نظام هستد که با هوشیاری ملت ایران نقشه‌های دشمنان به ناامیدی تبدیل شده است.

دهقان‌نیا اظهار کرد: دشمنان در عرصه‌های مختلف به دنبال تضعیف جامعه هوشیاری ملت ایران تمام نقشه‌های دشمنان خنثی شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر وحدت و همدلی نیاز اساسی کشور است و با این وحدت و همدلی می‌توانیم به پیشرفت‌های همه‌جانبه در عرصه‌های مختلف دست یابیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..