تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم تجلیل از ممتازین قرآنی پدافند هوایی جنوب «شهید بوشهریان»

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، طی آئینی مراسم تجلیل از 3 ممتاز قرآنی منطقه پدافند هوایی جنوب «شهید بوشهریان» امروز، 9 شهریورماه مصادف با 19 ذی الحجه، در جمع نمازگزاران نمازجمعه شهر بوشهر برگزار شد.

علیرضا کریمی، حافظ کل قرآن کریم و نفر برتر مسابقات نیروهای مسلح کشور و نفر پذیرفته شده و انتخابی مسابقات قرآنی کشور عمان و عربستان، محمدرضا هاشمی، حافظ 6 جزء قرآن و نفر ممتاز مسابقات قرارگاه پدافند، فاطمه علم صالحی، حافظ 5 جزء قرآن و عضو خانواده قرآنی در این مراسم با دریافت لوح تقدیر با امضاء و از سوی سرتیپ دوم امیر غلامعباس اسماعیل زاده، فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب «شهید بوشهریان» و حجت‌الاسلام حسین دانش، رئیس عقیدتی و سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور از دست مبارک آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان و امام جمعه بوشهر، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر تجلیل شدند.

در متن این تقدیر نامه آمده است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

 قرآن کوثر حیات بخشی است که معارفش روشنگر دلها و شفابخش قلوب پاکان است، قرآن کتاب عرفان، معرفت، حکمت و حکومت و منشور هدایت است. چه زیباست سعی پویندگان مسیر قرآن و جویندگان معارف قرآن و سعادمتند کسانی که بر سر خوان پر کرامت و نعمت بی نهایت وحی نشسته و از مائده قرآنی بهره مندند و از سرچشمه زلال آن می‌نوشند.

بدینوسیله از زحمات بی دریغ و تلاشهای جنابعالی در کسب رتبه برتر قرآنی و گسترش و نشر فعالیت‌های قرآنی کمال تشکر و قدردانی را داشته و از خداوند منان توفیق و موفقیت روز افزون شما را خواستارم.

 حسین شریفی نسب

انتهای پیام 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم تجلیل از ممتازین قرآنی پدافند هوایی جنوب «شهید بوشهریان»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..