تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌حل!(گفت و شنود)

گفت: بعد از اعلام نظر نمایندگان مجلس که از پاسخ‌های روحانی قانع نشده بودند، حزب کارگزاران با صدور بیانیه‌ای، حزب اعتدال و توسعه را مسئول ناکامی اقتصادی دولت معرفی کرد!
گفتم: ولی حزب کارگزاران از برنامه‌ریزان اصلی سیاست اقتصادی دولت بوده و جهانگیری از حزب کارگزاران و در جایگاه معاون اول رئیس‌جمهور همه کاره بوده است!
گفت: حزب اعتدال و توسعه هم بیانیه‌ای صادر کرده و با استناد به سابقه ناکارآمدی حزب کارگزاران در دولت‌های سازندگی و اصلاحات و حضور اعضای این حزب در دولت روحانی، آنها را عامل ناکارآمدی اقتصادی دولت معرفی کرده‌اند!
گفتم: دو نفر توی کوپه قطار با هم دعوا می‌کردند. یکی می‌گفت؛ اگر پنجره بسته باشد از گرما می‌میرم و دیگری می‌گفت؛ اگر باز باشد من از سرما می‌میرم! مسافران از رئیس ‌قطار راه‌حل خواستند و او گفت؛ نیم ساعت پنجره بسته باشد تا این یکی از گرما بمیرد و نیم ساعت باز باشد که آن دیگری از سرما بمیرد! و بعد با خیال راحت به سفرتان ادامه بدهید!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌حل!(گفت و شنود)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..