تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختتامیه جشنواره تئاتر رضوی

امشب در تالار گلشن

اختتامیه جشنواره تئاتر رضوی امشب در تالار گلشن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی که در تالار گلشن بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه زبان هنر بسیار فصیح و بهترین وسیله برای بیان مسائل روز است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، یک نمایشنامه یا فیلم خوب، اثرش از صد سخنرانی مذهبی بیشتر است.

محمدرضا خباز اضافه کرد: یعنی می توانیم به وسیله یک هنرنمایی زیبا و پر محتوا به وسیله تئاتر یا سینما به حدی در روح و جان بیننده اثر بگذاریم که صد سخنرانی نتیجه آن را ندارد، زیرا کار سمعی و بصری است.

وی گفت: این جشنواره ها محملی برای ترویج سبک زندگی امام رضا (ع) در جامعه است.

دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره تئاتر رضوی هم گفت: در ایام مبارک دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم، ارادت هنرمندانه عاشقان امام رئوف را در قالب تئاتر نظاره گر بودیم که با هنر خود، کمر همت به نمایش زیبایی ها و سیره رضوی بستند.

حسین فرخنده با تاکید بر اینکه حساسیت های هنری و حساسیت های مذهبی اگر از یکدیگر جدا شوند، سطحی می شوند، عنوان کرد: اهمیت هنر در پیوندش با آموزه های دینی است که جشنواره تئاتر رضوی نیز برای تعالی نیازمند تولید فکر و محتوا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: جشنواره تئاتر رضوی فرصت مناسبی برای تولید آثار ارزشمند با موضوعات دینی بود که ریشه در دلدادگی ارادتمندان به ساحت این امام همام دارد.

فرخنده با دعوت از هنرمندان، پژوهشگران و صاحب نظران در این حوزه، افزود: اگر راه پژوهش مداوم و مستمر گشوده شود، این امر رویدادهای مبارکی را برای جشنواره تئاتر رضوی به همراه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختتامیه جشنواره تئاتر رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..