تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاه: انهدام یک تیم تروریستی در جنوب شرق کشور/ 4 تروریست کشته شدند

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: یک تیم تروریستی در منطقه مرزی سراوان شناسایی و منهدم شد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

در ساعات اولیه بامداد امروز (جمعه 9 شهریور) یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی که از مرزهای کشور همجوار قصد نفوذ به داخل و ارتکاب  اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی داشت، با هوشیاری رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه مواجه و طی یک درگیری منهدم شد.

این درگیری در منطقه عمومی سراوان در استان سیستان و بلوچستان در منطقه صفر مرزی و حدفاصل میل های ۱۵۸ تا ۱۶۰ رخ داد که طی آن چهار تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و سه تن دیگر از آنان زخمی شدند.

همچنین در این درگیری یکی از نیروهای خودی به طور سطحی زخمی شد و مرزداران غیرتمند سپاه اسلام به پایگاه‌های خود بازگشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاه: انهدام یک تیم تروریستی در جنوب شرق کشور/ 4 تروریست کشته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..