تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار آمریکا نسبت به عواقب حمله سوریه به ادلب

وزیر خارجه آمریکا ساعتی پس از اعلام خبر ارائه اسناد برنامه‌ریزی برای حمله شیمیایی در سوریه برای مشروع جلوه دادن حمله‌ای مجدد به سوریه، روس‌ها را به حمایت از تجاوزگری به ادلب متهم کرد.

به گزارش فارس، «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا ساعتی پس از اعلام خبر ارائه اسناد حمله شیمیایی برنامه‌ریزی‌شده سوریه به سازمان ملل توسط «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه، مسکو را به بهانه حمایت از حمله به تروریست‌های ادلب سرزنش کرد.

مسکو که از چند روز قبل در خصوص شکل‌گیری یک حمله شیمیایی جعلی با هدف توجیه تجاوز مجدد نظامی به سوریه هشدار داده بود، امروز اسناد خود را نیز در این زمینه به سازمان ملل و سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی ارائه کرد.

واشنگتن و متحدانش تاکنون دو بار (در فروردین 1396 و فروردین 1397) به همین بهانه تعدادی موشک کروز به سوی مواضعی در سوریه پرتاب کرده‌اند.

پامپئو در ادامه این تقلا برای جلوگیری از حمله ارتش سوریه به مواضع تروریست‌های تحت حمایت آمریکا و ترکیه در ادلب، امروز جمعه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «سرگئی لاوروف از حمله روسیه و سوریه به ادلب دفاع می‌کند. روسیه و (بشار) اسد (رئیس‌جمهور سوریه) توافق کرده بودند که اجازه چنین کاری به کسی ندهند. ایالات متحده این اقدام را به عنوان افزایش تنش در مناقشه‌ای که از قبل هم ماجرایی خطرناک بود، قلمداد می‌کند.»

وزیر خارجه آمریکا در ادامه نوشته که کشورش این حمله را یک تجاوزگری محسوب خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار آمریکا نسبت به عواقب حمله سوریه به ادلب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..