تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمبردار پنهانی یک مرد از ارتباط زنش با مرد غریبه + فیلم و عکس

حجم ویدیو: 27.31M | مدت زمان ویدیو: 00:02:24

مردی که بعد از 18 سال زندگی مشترک به همسرش شک کرده بود با هواپیمای بدون سرنشینی زنش را در شمال پنسیلوانیا تحت تعقیب قرار می دهد. وی هنگامی که مچ همسرش را در حین سوار شدن در ماشین مرد دیگری گرفت. دنیا بر سرش خراب شد. وی با دیدن صحنه زشت آن دو تصمیم گرفت، رقیب خود را از میدان خارج کند.

این مرد در گفتگو با دیلی میل گفت: "این مرد زندگی مرا خراب کرده و حال بدی را به من داده است. تصمیم داشتم وی را بکشم، اما تصمیم گرفتم با درخواست طلاق به این زندگی خاتمه دهم." فیلم گرفته شدن  از سوی این مرد ادله محکمی برای اثبات خیانت Cheat همسرش بشمار می آید. وی که با نام "جان جی" معرفی شده صحنه های شکار خیانت همسرش "دونا" را در یوتیوب با کاربران به اشتراک گذاشته که بیش از ده ها هزار بار مشاهد شده است. حاصل ازدواج زندگی مشترک شان دو فرزند است، اما جان مدعی است بعد از 18 سال زندگی سرشار از عشق تاب دیدن خیانت همسرش را ندارد. بنابراین بر تصمیم اش مبنی بر جدایی مصر است. انتشار این ویدئو در یوتیوب بازتاب های فراوانی داشته برخی کاربران این فیلم را جعلی و ساختگی خوانده اند. برخی دیگر کار وی را بسیار زشت دانستند و حتی اذعان داشتند به طور قطع جان برای همسرش در زندگی کم گذاشته که وی را به سمت خیانت سوق داده است، اما در این میان بعضی از کاربران اذعان داشتند جان برای پول دست به چنین کار کثیفی زده است، اما وی در پاسخ این گروه گفته نیازی به این پول ها ندارد و سود عاید شده از این راه صرف امور خیریه خواهد کرد. بر اساس اظهارات این مرد همسرش از آپلود فیلم در یوتیوب بسیار رنجیده، اما وی معتقد است باید اندکی از دردی که وی متقبل شده را بچشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد میوه فروش به زن دوستش پیشنهاد شرم آور داد / عفت هم پذیرفت

ارتباط شوم نوعروس با جوان فروشنده / داماد بی نوا چه کرد؟

ماجرای پیشکش دختران جوان ایرانی به عرب ها ؟+ سند

زن جوان پشت پرده آقای بازیگر منحرف را لو داد + عکس

دست درازی پزشک سرطان سینه / او زنان را در مطب لخت می کرد + عکس

خودکشی دانش آموز 9 ساله به دلیل همجنسبازی در اردوی تابستانی+عکس

تجاوز گروهی و وحشیانه به دختر 15 ساله توسط 6 پسر دبیرستانی

زناکاری پیامبر دروغین با 32 زن و دختر جوان + عکس

تجاوز وحشیانه 17 مرد گرگ صفت به شیما و مادرش / مادرم زیر اقدام شوم از هوش رفت

بهاره نمی داند از چه کسی باردار شده است! / آرمان فقط یکی از آن ها بود!

پسر جوان نیمه شب به اتاق خواب زنان و دختران همسایه می رفت و به آنان تجاوز می کرد + عکس

 فریبرز نیمه شب وارد اتاق خوابم شد و تا صبح به من تجاوز کرد / پدر و مادر خانه نبودند

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمبردار پنهانی یک مرد از ارتباط زنش با مرد غریبه + فیلم و عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..