تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخریب لایه های شنی چندصد هزارساله در چند ثانیه! + فیلم

تخریب لایه های شنی چندصد هزارساله در چند ثانیه! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو توریست از چهار توریستی که اقدام به تخریب لایه های شنی 200000 ساله باستانی در ژئوپارک "ژانگی" واقع در استان گانسو چین کرده بودند خود را به پلیس این کشور معرفی کردند. در ویدئویی که منتشر شده است این دو توریست در حال تخریب یکی از جاذبه های طبیعی کمیاب این ژئوپارک دیده می شوند.

 این ویدئو  این گردشگران جوان را در حالی که روی لایه های شنی زرد و قرمز رنگ قدم می زنند و با پا اقدام به پخش کردن شن ها و تخریب آن می کنند نشان می دهد. انتشار گسترده این ویدئو در شبکه های اجتماعی چین آنها را مجبور کرد تا خود را سه شنبه شب به پلیس محلی معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: پختن نیمرو در وسط اتوبان موجب تصادف شد! +فیلم 

هویت این دو توریست جوان چینی "لی" 20 ساله و "ژئو" 17 ساله اعلام شده است. شناسایی دو توریست دیگری که با این متهمان در این ژئو پارک حضور داشتند توسط پلیس آغاز شده است.

قدمت لایه های پایینی مناظر دانژیا در ژانگی به دوره کرتاسه یعنی حدود 40 تا 100 میلیون سال پیش بر می گردد. لایه های شنی تخریب شده توسط دو توریست چینی حاصل فرسایش خاک است که تخمین زده می شود در حدود 200000 تا 400000 سال پیش شکل گرفته است. بازسازی طبیعی این لایه های تخریب شده بدلیل نبود بارش باران در این منطقه به زمان طولانی احتیاج دارد.

گفتنی است؛ ژئوپارک به منطقه ای که دربرگیرنده  چند پدیده کمیاب و برجسته زمین شناسی باشد گفته می شود.

انتهای پیام/

تخریب لایه های شنی باستانی توسط دو توریست جوان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخریب لایه های شنی چندصد هزارساله در چند ثانیه! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..