تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Idle Apocalypse 1.16 – بازی شبیه ساز اندروید

با دانلود Idle Apocalypse می توانید سبک خاصی از رقابت در آخرالزمان را تجربه کنید و به نوعی تجربه کننده آخرالزمانی با سبک و سیاه گابلیون ها و شیاطین باشید. بازی دارای گرافیک پیکسلی است و از این نظر می تواند بسیار هنری و جذاب و کلاسیک باشد. بازی را می توانید در داستان های مختلفی پیگیری کنید و تا می توانید با گروهی از خدایان همراه شوید. همچنین از دیگر قابلیت های بازی می توان به قهرمان شجاع دل اشاره کرد که نقش بزرگی در نبردها ایفا می کنند.

با دانلود Idle Apocalypse می توانید طبقه های مختلف جهنم را مشاهده کنید و در آن به نبرد بپردازید. بازی دارای برخی از المان های کنترلی است ک تجربه بازی را سرعت می بخشد و شما را راحت می کند. بازی از جنبه های مختلف دارای جذابیت است و می توانید تغییرات به ظاهر کوچک را نیز داشته باشید و از ان لذت ببرید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Idle Apocalypse 1.16 Apk + Mod

کاور-Idle-Apocalypse

اسکرین-شات-idle-apocalypse اسکرین-شات-idle-apocalypse اسکرین-شات-idle-apocalypse info

Idle Apocalypse is the best cult, clicker apocalypse simulator of 2018! Craft your tower and build it high into the sky and deep underground. Tap to create hordes of goblins, demons and beasts to do your bidding. Cast spells on any brave heroes foolish enough to get in your way. Summon the legendary Idols – a feared group of gods – and bring about the End Times in this novel idle tapper game.

WHAT’S NEW
+ Added new spell “Treachery”.
+ “Get More” button added back in for Trinkets if you have a Treasury.
+ Underside of the world graphically extended due to new floors.
+ Some buttons now fade when you press them.
+ Small text changes.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Idle Apocalypse 1.16 – بازی شبیه ساز اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..