تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسماعیلی برابر السد؛ دفاع به جای حمله

ورزش سه: ستاره خط هافبک استقلال در بازی با السد به خاطر نمایش تیمش فرصتی برای حضور در حملات این تیم را پیدا نکرد.

فرشید اسماعیلی در پست شماره 10 برای استقلال بازی می کند و باید برای مهاجمان تیمش موقعیت سازی کند اما نمایش ضعیف هافبک دفاعی های استقلال در بازی السد باعث شد این بازیکن مجبور شود بیشتر دفاع کند تا در حملات استقلال شرکت کند.

فرشید اسماعیلی که در بازی با السد به هیچ عنوان از سوی هافبک های پشتی خود تغذیه نمی شد، تقریبا در تمام بازی در میانه زمین حضور داشت و خودش مثل یک مهره دفاعی در میانه زمین توپ می گرفت تا بخواهد در حملات شرکت کند.

اسماعیلی برابر السد؛ دفاع به جای حمله

نکته عجیب اینکه اسماعیلی در طول 90 دقیقه بازی تنها یک بار پشت محوطه جریمه حاضر شد و دو بار هم از سمت راست نفوذ کرد و به جز این در بیشتر دقایق بازی در پست 6 در میانه زمین برای تیمش بازی کرد.

اگر قرار است استقلال از بحران خارج شود، نقش هافبک دفاعی ها کاملا مهم خواهد بود چراکه این بازیکنان باید توپ های بیشتری به خط آتش استقلال برسانند تا بازیکنی مثل اسماعیلی بیشتر وقت خود را روی موقعیت سازی برای بازیکنان خودش بگذارد.

عکس: رضا سعیدی پور

اسماعیلی برابر السد؛ دفاع به جای حمله




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسماعیلی برابر السد؛ دفاع به جای حمله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..