تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماریانو و دلیل انتخاب پیراهن شماره هفت رئال

ورزش سه: ماریانو دیاز امروز رسما به هواداران رئال معرفی شد و از این پس او را با پیراهن شماره هفت خواهیم دید؛ پیراهن سابق رونالدو.

ماریانو که تابسنان سال گذشته به لیون پیوسته بود، حال به رئال بازگشته تا با گلزنی هایش کاری کند که غیبت رونالدو چندان به چشم نیاید.

ماریانو و دلیل انتخاب پیراهن شماره هفت رئال

ماریانو در نشست خبری خود گفت:« امروز بهترین روز زندگی من است. بازگشت به رئال، رویایی بود که تکمیل شد و باید بگویم که همه چیز برایم باورنکردنی پیش رفت.»

پیراهن شماره 7:« خود شماره برایم مهم نیست ولی مهمتر از هر چیزی چالشی است که پیش رو دارم. این پیراهن بر تن بازیکنانی افسانه ای بوده و افتخار می کنم که از این پس شماره 7 رئال خواهم بود. این پیراهن خالی بود و با اشتیاق زیادی آن را انتخاب کردم.»

اهداف:« رئال باشگاه محبوب من از کودکی است و در همینجا رشد و ترقی کردم. وقتی باشگاه به جذب من ابراز علاقه کرد، دیگر نتوانستم پاسخ منفی بدهم. همیشه خودم را مدیون رئال می دانم و امیدوارم بتوانم کمک کنم تیم به اهدافش برسد. امیدوارم بتوانیم همه جام ها را به دست بیاوریم.»

نقش لوپتگی:« جولن با من تماس گرفت و همان تماس، نقش مهمی در تصمیم نهایی ام داشت. او گفت که به من اطمینان دارد و نقش مهمی در ایده هایش خواهم داشت. خوشبختانه در فهرست بازی فردا برابر لگانس قرار دارم و برای بازی در برنابئو بی تابم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماریانو و دلیل انتخاب پیراهن شماره هفت رئال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..