تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم برخورد جدی قوه قضاییه با کسانی که احتکار می‌کنند

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد گفت: قوه قضاییه با کسانی که احتکار می‌کنند باید برخورد جدی کند چنانکه مقام معظم رهبری به قوه قضاییه فرمودند هم کار عملی بشود و هم تبلیغات صحیح صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سید لطف اله حیات الغیب در خطبه این هفته نماز جمعه خرم آباد ضمن تبریک  ولایت امام موسی کاظم(ع) اظهار داشت:  سیزدهم شهریور روز تعاون است و انسان‌ها باید در تمام زندگی با هم باشند و اگر همکاری‌ها نباشد هیچ‌کس نمی‌تواند زندگی خود را کامل پیش برد.

 

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد عنوان کرد: باید تلاش کنیم که شرایط ازدواج آسان برای جوانان فراهم شود و زندگی‌ها باید بر اساس الگو گیری از زندگی حضرت علی (ع) باشد و نباید سخت‌گیری صورت گیرد.

 

حیات الغیب به سؤال مجلس از رئیس‌جمهور اشاره و اظهار کرد: این جلسه چند پیام داشت؛ اولین پیام سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهور تجلی مردم‌سالاری دینی بود؛ دوم اینکه مجلس در رأس امور است و نکته دیگر این بود که همه مسوولین باید در مقابل مردم پاسخگو باشند.

 

وی ادامه داد: تجلی وحدت مسوولین کشور از دیگر پیام‌های سؤال مجلس از رئیس‌جمهور بود و علاوه بر آن اینکه در این موضوع مجلس رأی جناحی نداد و رأیی که مردم خواستند داده شد.

 

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه نکته دیگر این موضوع ضرورت جدیت بیشتر دولت در رفع مشکلات بوده است، عنوان کرد: امروز اعتماد مردم به‌نظام اسلامی با تحقق عدالت اسلامی ایجاد می‌شود.

 

وی بیان داشت: قوه قضاییه با کسانی که احتکار می‌کنند باید برخورد جدی کند چنانکه مقام معظم رهبری به قوه قضاییه فرمودند هم کار عملی بشود و هم تبلیغات صحیح صورت گیرد.

 

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد گفت: همه می‌دانیم که آمریکا دشمن درجه یک ایران اسلامی است؛ امروز برخی‌ها فتنه مذاکره را مطرح می‌کنند اما خوشبختانه با رهبری بی‌نظیر امام خامنه‌ای این بار هم از این فتنه سر بلند بیرون خواهیم آمد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم برخورد جدی قوه قضاییه با کسانی که احتکار می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..