تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولتمردان با عمل به وظایف خود جایی برای توجیه باقی نگذارند

امام جمعه موقت اسدآباد گفت: دولتمردان با عمل به وظایف خود جایی برای توجیه باقی نگذارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، هاشمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اسدآباد اظهار داشت: دولتمردان با عمل به وظایف خود جایی برای توجیه باقی نگذارند.
وی با اشاره به دیدار هیئت دولت و رهبر معظم انقلاب بیان کرد: چشمانی تیزبین در جامعه، اقدامات دولت را رصد می کند که دیگر بهانه‌ای برای کم کاری دولتمردان باقی نماند.

امام جمعه موقت اسدآباد با اشاره به ضعف صورت گرفته‌ دولتی‌ها در امر کنترل بازار عنوان کرد: علت اعظم این آشفتگی کم کاری مسئولین است نه توجیه‌های دیگر.
امام جمعه‌ موقـت اسدآباد با مطرح کردن وجود کمیته‌ بحران در بسیاری از نهاد‌های اجرایی ابراز کرد: تشکیل این کمیته در سطح دولت نیز ضـروری به نظر می رسد تا در مواقعی شبیه موقعیت کنونی وارد عمل شده و بازار را کنترل کند.
هاشمی در ادامه تصریح کرد: برخی از مردم کشور در تهیه‌ ابتدائی‌ترین مایحتاج خود یعنی نان نیز مانده اند.
وی با بیان اینکه مسئولین هم اکنون باید به داد مردم برسند، بیان کرد: در مجلس ۲۸۰ نفری ما فقط از حنجره‌ چندنفر صدای اعتراض به دولت به گوش می رسد که این نکته بیانگر اهمیت دقت نظر ما در انتخابات گوناگون اسـت.
امام جمعه‌ موقت اسدآباد در ادامه به ضعف برخی مدیران اشاره کرد و گفت: مدیرانی که توانمند نیستند داوطلبانه کنار روند و مدیرانی نیز که در مقابل برکنارشدن مقاومت میکنند عزل شوند.
هاشمی همچنین با اشاره به تحرکات اخیر قوه‌ی قضائیه در امرِ مبارزه با فساد خاطرنشان کرد: از قوه‌ قضاییه می خواهیم با برخورد‌های محکم تر جلوی رشد مدیران زالوصفت را گرفته و حق را به حقدار برساند.
وی در پایان ضمن محکومیت کمپین رسم کاریکاتور پیامبر(ص) در کشور هلند گفت: فتنه جویان مذهب در هر بازه‌ی زمانی بااین اقدامات سعی در ضربه زدن به دین می کنند که مقابله بااین امر وحدتِ مسلمین را می طلبد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولتمردان با عمل به وظایف خود جایی برای توجیه باقی نگذارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..