تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای جدایی پنگول از «رنگین کمان»/ عروسکی که سی‌دی‌هایش هنوز می‌فروشد

به گزارش سینماخبر  «احمد آکشته» عروسک‌گردان برنامه‌های تلویزیونی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، درباره فعالیت این روزهایش گفت: به طور پیوسته حدود ۸ سال است که در رنگین کمان حضور دارم و در حال حاضر عروسک «اون» که عروسک جدیدی است را بازی می‌دهم.

وی با اشاره به تفاوت «رنگین کمان» نسبت به گذشته و تغییراتی که این برنامه داشته است، گفت: این برنامه از سال ۸۱ روی آنتن شبکه پنج است. ما در دهه ۸۰ عروسک‌های چرا و چیه را داشتیم. این عروسک‌ها نزد مخاطبان محبوب بودند چراکه در آن زمان تلویزیون هیچ برنامه عروسکی نداشت و «عروسک چرا» تنها عروسک موجود در تلویزیون بود.

عروسک‌گردان مجموعه «کلاه قرمزی» ادامه داد: چپل و پنگول عروسک‌هایی بودند که بعد از چرا به محبوبیت رسیدند. الان هم ما سعی می‌کنیم که برنامه را به حد مطلوب خود برسانیم. می‌دانیم که راه طولانی پیش رویمان است، اما سعی‌مان را می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد. کما اینکه مشکلات بسیاری در برنامه داریم از مشکلات مالی تا متن و ...

این عروسک‌گردان در ادامه با بیان اینکه رنگین کمان از جمله برنامه‌هایی است که با وجود مشکلات مالی باز هم روی آنتن می‌رود، افزود: مخاطبان رنگین کمان هنوز هم مثل گذشته زیاد است. همین الان هم بچه‌ها مثل سابق برای حضور در این برنامه تلاش می‌کنند و هر زمان فردی مرا می‌بیند تقاضای حضور در برنامه را دارد. 

وی با اشاره به دلایل محبوبیت این برنامه گفت: من فکر می‌کنم که یکی از دلایل محبوبیت رنگین کمان عنوانی است که برای آن انتخاب شده است و زمانی که اسم رنگین کمان می‌آید باعث می‌شود که ناخودآگاه بچه‌ها به سمت این برنامه بیایند. تمام تلاشمان این است که بتوانیم برنامه‌ای شاد و دوست داشتنی را برای بچه‌ها روی آنتن ببریم و همینطور که پیش می‌رویم برنامه بهتر و مستحکم‌تر شود و بچه‌ها آن را دوست داشته باشند.

آکشته با اشاره به همکاری در این چند سال و با چندین کارگردان و تهیه کننده و سختی‌هایی که در پی دارد، افزود: همانطور که در ابتدا گفتم نزدیک به ده سال از حضورم در این برنامه می‌گذرد و اینکه عروسک گردانی دنیایی سوای بازیگری و همه چیزی دارد. اما واقعیت این است که به این خاطر که کار من عروسک گردانی است مشکل خاصی از بابت تغییر تهیه کننده و سایر عوامل ندارم. درست است که سلیقه‌ها فرق می‌کند، اما کاری که از من خواسته شده را به نحو احسن انجام می‌دهم و خیلی از مواقع خودم ایده می‌دهم و هیچ کارگردان و تهیه کننده‌ای مرا محدود نکرد و یکسری از حرکاتی که به عروسک می‌دهم کاملا بداهه است.

عروسک‌گردان عروسک پنگول، درباره حضور این عروسک نیز گفت: به قول گفتنی هر آمدنی رفتنی دارد. از سال ۸۷ تا ۹۵ این عروسک هر روز روی آنتن شبکه پنج بود. هنوز که هنوز است اغلب بچه‌ها که به استودیوی برنامه می‌آیند سراغ پنگول را می‌گیرند و ما به ناچار می‌گوییم رفته مسافرت.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی رفتن این عروسک این بود که دیگر چند سال بود روی آنتن بود و کاراکترهای جدیدی وارد برنامه شده بودند. از طرفی هومن حاجی عبداللهی درگیر سریال پایتخت بود و به سختی می‌شد این دو کار را هماهنگ کرد. مسائل مالی هم در این بین بی تاثیر نبود و چونکه یکی از ستون‌های برنامه این عروسک بود دیگر تصمیم گرفتیم که ادامه ندهیم. از طرفی حضور این عروسک برای عوامل تکراری شده بود، بالاخره ایده‌های هر نویسنده‌ای هر چقدر هم که خلاق باشد روزی تمام می‌شود.

عروسک‌گردان عروسک سنجد با اشاره به محبوبیت عروسک پنگول برای خودش نیز گفت: پنگول بهترین عروسکی بود که تا به حال بازی دادم. هم به خاطر حضور هومن و هم نوع حرکت‌هایی که به این عروسک می دادم دوستش داشتم و به نوعی با پنگول زندگی می‌کردم. پنگول شبیه به من نبود و شبیه هومن بود و بداهه‌پردازی‌هایش این عروسک را جذاب کرده بود و من سعی می‌کردم شبیه به دیالوگ‌هایی شوم که او می‌گوید و بر همان اساس عروسک را بازی دهم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای جدایی پنگول از «رنگین کمان»/ عروسکی که سی‌دی‌هایش هنوز می‌فروشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..