تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظام اسلامی، نظام پاسخگویی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه دندی با اشاره به اینکه دشمنان درصدد ایجاد شکاف در کشور هستند، گفت: طرح سئوال از رئیس جمهور نشان داد که نظام اسلامی، نظام پاسخگویی است. نظام اسلامی، نظام پاسخگویی استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی اظهار کرد: مباهله سند حقانیت اسلام است و پیام مباهله برای امروز این است کسانی که به حقانیت اسلام و انقلاب اسلامی ایمان دارند باید در تحمل سختی‌ها همراه مردم باشند.
حسینی‌نسب به دو اتفاق مهم هفته یعنی حضور رئیس‌جمهور در مجلس و پاسخ به سؤالات نمایندگان و محاکمه اخلالگران و مفسدان اقتصادی اشاره کرد و گفت: دشمنان روی ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان حساب ویژه باز کرده بودند ولی با درایت رئیس‌جمهور و نمایندگان این مسأله، مردم سالاری دینی نظام اسلامی را به نمایش گذاشت و نشان داد نظام اسلامی نظام پاسخگویی است.
امام جمعه دندی ادامه داد: نتیجه آراء و قانع شدن و یا نشدن نمایندگان از پاسخ‌های رئیس‌جمهور و قانع نشدن نمایندگان از چهار سوال از مجموع پنج سؤال نشان داد که رأی مجلس جناحی نبود و این پیام را دارد که دولت باید برای حل مشکلات مردم تلاش بیشتری کند.
وی اعتماد مردم به نظام اسلامی را بهترین سرمایه و بزرگترین پشتوانه انقلاب عنوان کرد و افزود: محاکمه علنی مفسدان اقتصادی باعث امیدواری و اعتماد مردم به نظام اسلامی، کاهش فساد اداری و عبرتی برای دیگران خواهد بود.
حسینی‌نسب به سالروز شهادت میثم تمار از یاران با وفای امیرمؤمنان اشاره کرد و با بیان اینکه سخنرانی‌های افشاگرانه او عرصه را بر حکومت اموی تنگ کرد، گفت: میثم تمار ولایت‌مدار بود و و مدافع سربدار حریم اهل بیت(ع) شد.
امام جمعه دندی رئیس‌علی دلواری را از افراد شجاع، انقلابی و مبارز در طول تاریخ برشمرد و گفت: رئیس‌علی دلواری 103 سال پیش با همراهی مردم در روستای دلوار در مقابل انگلیس ایستاد و در راه دفاع از ایران به شهادت رسید.
وی به روز تکریم خانواده و جایگاه خانواده در اسلام اشاره کرد و افزود: تجمل‌گرایی به اندازه فقر از تهدیدات خانواده‌ها است و خانواده‌های مذهبی و با ایمان از تحکیم بیشتری برخوردار هستند.
انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظام اسلامی، نظام پاسخگویی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..