تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توجه دادن به مراعات حقوق دیگران؛ وظیفه تمام دستگاهها و رسانه ها

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: وظیفه تمام افراد اعم از دستگاه‌های حکومتی، رسانه‌ها و فضای مجازی توجه دادن مردم نسبت به مراعات حقوق یکدیگر است.

وظیفه تمامی افرد توجه دادن مردم نسبت به مراعات کردن حقوق یکدیگر است

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری‌، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ۹ شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکردکه در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزارشد، بیان کرد: تمامی افراد وظیفه دارند جامعه را بر ریل تذکر نگه دارند بنابراین تمامی افراد موظف به تذکر هستند تا از این طریق جامعه همیشه بیدار باشد .
وی افزود: لازم است مدام و مستمر با توجه دادن به وظایف و هدف، از جامعه غفلت‌زدایی صورت گیرد و نباید در این زمینه غفلتی شود زیرا از ضرورت‌های نظام اسلامی، جامعه و رسانه جامعه اسلامی یعنی صدا و سیما غفلت نکردن از وظایف و هدف است.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به ۲۰ ذی‌الحجه سالروز میلاد امام کاظم (ع)، تاکید کرد: مسئله مورد توجه در این روز وظیفه و هدف و در مقابل آن تذکر دادن است.
وی گفت: وظیفه دستگاه‌های حکومتی، رسانه‌ها و فضای مجازی توجه دادن مردم نسبت به مراعات کردن حقوق یکدیگر است که باید زبان را حفظ کنند که هدف، جهاد کردن در جهت بندگی و عبادت خدا است.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به ۱۰ شهریورماه سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا، بیان کرد: در نظام قانونی وجود دارد که بانک‌ها را سالم و بدون ربا رو به جلو پیش ببریم ولی متاسفانه هر چه رو به جلو در حال حرکت هستیم زبان در بیان آن کندتر شده است دلیل آن این است که افرادی از این قانون، قانون‌شکنی می‌کنند.
وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با هیئت دولت، اضافه کرد: در این دیدار بنا به شرایط موجود از تعابیر عجیبی استفاده کردند که امید است روزی این امور اصلاح شوند و اجازه ندهند شرایط به جایی برسد که رهبری با تعابیر تند صحبت کنند.
حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: دولت‌ها موظف هستند در مسئله اقتصادی ورود پیدا کنند زیرا تمام افراد برای اصلاح امور مسئول هستند.
وی با اشاره به روز مبارزه با استعمار انگلیس و شهادت رئیسعلی دلواری، گفت: این روزها بیان این مبحث بیشتر است زیرا برجام به دست اروپایی‌ها افتاده و آن‌ها نیز راه آمریکایی‌ها را مرموزانه در پیش گرفته‌ و دنبال می‌کنند.
حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: متاسفانه فضایی ایجاد کرده‌اند و ساز وکار برجام به گونه‌ای شده که اگر ما بخواهیم برجام را بر هم بزنیم منافع کشور متزلزل خواهد شد بنابراین، با توجه به نظر رهبری ناچار به ادامه مذاکره هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: انگلیس دشمن خبیث کشور است که مردم خاطره تلخی از آن دارند و باید مراقب باشیم تا از این کشور رو دست نخوریم و به توصیه‌های رهبری عمل کرد.
وی با بیان اینکه ۲۴ ذی‌الحجه روز نزول آیات شریفه تطهیر، مائده و ولایت است، بیان کرد: این سه آیه جهت‌دهنده و برای شیعه بالنده هستند‌، همچنین این روز اعمالی دارد که باید به آن‌ها توجه کرد و پیوند میان خود و اهل بیت را قوی و مستحکم کرد.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به شکل‌گیری پدافند هوایی در کشور، گفت: یکی از خلاءهایی که در مقطعی از زمان با ورود موشک‌های دشمن در کشور وجود داشت و به کشور آسیب وارد می‌کرد نبود پدافند هوایی بود که قطعا شکل‌گیری پدافند هوایی خدمت قابل توجهی به کشور خواهد بود.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توجه دادن به مراعات حقوق دیگران؛ وظیفه تمام دستگاهها و رسانه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..