تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار وزیر خارجه ترکیه نسبت به وقوع فاجعه در صورت حمله به ادلب

وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که بالا گرفتن تنش نظامی در ادلب سوریه روند سیاسی در این کشور را به کلی از بین می‌برد.

آفتاب‌‌نیوز :

مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در آستانه برگزاری نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا طی گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ما و همپیمانانمان به دنبال حل و فصل موضوع ادلب هستیم و هرگونه تشدید تنش‌های نظامی در این استان روند سیاسی در سوریه را از بین خواهد برد.

وی در ادامه نسبت به وقوع فاجعه در صورت حمله به ادلب هشدار داده و بر ضرورت جدایی گروه‌های تروریستی از گروه‌های مخالف میانه‌رو در ادلب به منظور حل و فصل اوضاع در این استان تاکید کرد.

وزیر خارجه ترکیه گفت: مقامات روسیه، ایران و ترکیه اینبار یک نشست سه جانبه در تهران برگزار خواهند کرد و ما در تلاشیم تا مانع از انجام هرگونه حمله کورکورانه به ادلب شویم که در آن ۳.۵ میلیون غیر نظامی زندگی می‌کنند. در ادلب چندین گروه‌ تندرو حضور دارند و بهترین راه برای از بین بردن این گروه‌ها جدا کردن آن‌ها از دیگر گروه‌های مخالف است.

وی افزود: حمله کورکورانه به ادلب عواقب انسانی زیادی را برای همگان در بر خواهد داشت و نه تنها بر ترکیه بلکه بر اروپا نیز تاثیر خواهد گذاشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این مقام ترک در ادامه با بیان اینکه رؤسای جمهور روسیه و ترکیه هفتم سپتامر (۱۶ شهریور) در تهران دیدار خواهند کرد، تصریح کرد: ما علاوه بر هماهنگی با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در حال همکاری و هماهنگی با دیگر مقامات روس نیز هستیم و رؤسای جمهور هر دو کشور به منظور آمادگی برای حضور در نشست آتی در تهران تماس‌های مستقیمی با یکدیگر برقرار کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار وزیر خارجه ترکیه نسبت به وقوع فاجعه در صورت حمله به ادلب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..