تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازسازی واحدهای زلزله زده روستایی کرمانشاه پایان می‌یابد

معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد: عملیات بازسازی تمام واحدهای روستایی تخریب شده در زلزله 3/7 ریشتری 21 آبان سال 96 کرمانشاه تا پایان امسال به پایان خواهد رسید.


 عزیزالله مهدیان در حاشیه افتتاح 2 هزار واحد روستایی زلزله‌زده با حضور وزیر کشور در شهرستان ثلاث باباجانی با بیان اینکه اکنون همه منابع مورد نیاز بازسازی تامین شده است، گفت: تاکنون بیش از 32 هزار واحد پی کنی، 21 هزار واحد دارای اسکلت و 15 هزار واحد دارای سقف شده‌اند.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد که تا پایان شهریور ماه 12 هزار و 500 واحد زلزله‌زده روستایی که به صورت کامل تخریب شده بودند، تحویل روستاییان خواهد شد.
مهدیان افزود: تمام واحدهای روستایی زلزله زده استان کرمانشاه تا پایان امسال و تمام واحدهای شهری زلزله‌زده تا نیمه سال آینده ساخته خواهند شد.
وی با ‌اشاره به افزایش قیمت برخی از مصالح ساختمانی عنوان کرد: بیش از 35 هزار تن فولاد در استان کرمانشاه با قیمت قبل تامین شده و دوباره نیز تامین خواهد شد.
معاون بنیاد مسکن با بیان اینکه تسهیلات مکمل به زلزله زدگان پرداخت می‌شود، ادامه داد: همچنین بنیاد مستضعفان برای هر واحد احداثی در مناطق زلزله‌زده 160 کیسه سیمان به صورت رایگان تامین خواهد کرد.
استاندار کرمانشاه نیز روند بازسازی مناطق زلزله‌زده را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هر ماه حدود هزار تا یک هزار و 200 واحد مسکونی زلزله‌زده در استان کرمانشاه افتتاح می‌شود.
هوشنگ بازوند افزود: چندی پیش پنج هزار واحد بازسازی شده روستایی نیز با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری رسید و هفته‌ گذشته نیز 2 هزار واحد بازسازی شده روستایی دیگر به بهره‌برداری رسید.
وی گفت: گرانی مصالح ساختمانی موجب کندی روند بازسازی شده و خوشبختانه با مصوبه هیئت دولت این نگرانی‌ها تا حدودی رفع شده است.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بازسازی واحدهای مسکونی زلزله‌زده نیازمند حجم قابل توجهی فولاد است که امیدواریم با مساعدت دولت این نیاز برطرف شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازسازی واحدهای زلزله زده روستایی کرمانشاه پایان می‌یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..