تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرود اضطراری پرواز مدینه - اهواز در کویت

به دنبال بدحالی یک جانباز شیمیایی در پرواز مدینه - اهواز که از حج تمتع به اهواز بازمی گشت، خلبان با هماهنگی مدیران هما در فرودگاه کویت فرود اضطراری کرد.


پرواز ۱۵۳۱ این شرکت در مسیر مدینه ـ اهواز به دلیل وضعیت نامساعد و بدحال شدن یکی از مسافران که از جانبازان جنگ تحمیلی بود، در فرودگاه کویت فرود اضطراری داشت.

بنا بر این گزارش، با وجود فاصله پروازی اندک باقی مانده تا فرودگاه اهواز، وضعیت نامساعد این جانباز به نحوی بود که خلبان پرواز با هماهنگی شرکت علی رغم شرایط پیچیده و هزینه زای نشست اضطراری در کویت، این تصمیم را اتخاذ کرد تا خطری جان این جانباز عزیز را تهدید نکند و در نهایت با انتقال مسافر بدحال از هواپیما، ایرباس «هما» در ساعت ۱۴:۱۵ فرودگاه کویت را ترک کرد و در ساعت ۱۵:۰۵ در فرودگاه اهواز به زمین نشست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرود اضطراری پرواز مدینه - اهواز در کویت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..