تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف دشمن تغییر رژیم ایران است/ بعضی‌ها با عقب‌نشینی نسخه نابودی کشور را پیچیده‌اند

به گزارش قدس انلاین ؛  محمد دهقان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد، با اشاره به‌اسارت رزمندگان ایرانی در دوران دفاع مقدس گفت: دوران اسارت ما یکی از مظلوم‌ترین مقاطع این انقلاب است، رزمندگان بسیاری در آن زمان به‌شهادت رسیدند و جمع بسیاری هم به‌اسارت درآمده یا مجروح شدند. 

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به‌شب عملیات بدر متذکر شد: در این شب به‌رزمندگان اعلام شد هرکس آماده شهادت است برای رفتن به‌ این عملیات حاضر شود، چرا که در این عملیات برگشتی وجود ندارد، گفتن این جمله به‌معنای برگشت از جهاد نبود بلکه نشان از سختی عملیات بود.

وی با اشاره به خاطرات مجروحی که به‌ بدترین حالت اسیر و مجروح شده و در نهایت به‌شهادت رسیده بود؛ عنوان کرد: امثال این آدم‌ها را در جنگ زیاد داشتیم که با این روحیه اسارت را ادامه جهاد می‌دانستند و حاضر نبودند از جهاد دست بکشند.

دهقان اضافه کرد: جهاد و مقاومت در برابر بعثی‌ها ادامه داشت و روزی که اسرا آزاد شدند بعثی‌ها از اینکه از مقاومت ایرانی‌ها راحت می شوند، خوشحال بودند.

نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی افزود: در آن زمان اسارت‌گاه‌ها به معبدی برای حفظ ادعیه و تعلیم و تعلم تبدیل شده بود و به‌همین دلیل رهبر انقلاب با اشاره به دوران اسارت رزمندگان، در خصوص اسرا  و آزادگان فرمودند: «دوران پر رنج  اسارت، آزادگان ما را به الماس‌های درخشان تبدیل کرد.» 

وی یادآور شد: اگر می‌خواهید بعثی‌ها را بشناسید باید به‌داعشی‌ها نگاه کنید، داعشی‌هایی که در عراق بودند از سوریه هم بی‌رحم‌تر بودند و با این شرایط فرزندان این ملت در دست این افراد قرار داشتند. 

دهقان ادامه داد: داعشی‌ها وقتی شمال عراق را گرفتند یک هزار و ٧٠٠ دانشجو را سوار کامیون کردند و همه را کشتند.

نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این خواست خدا بود که می‌خواست صدام کویت را بگیرد تا با ایران خوش رفتاری کند و در نتیجه به‌صورت یک طرفه اسرا را آزاد کرد، به‌همین خاطر رهبری نتیجه گرفتند که آزادگان ما با مقاومتشان ملت ایران را در صدر نشاندند.

وی با بیان اینکه ملت غیور ایران چهل سال است که به‌خاطر این ایثارگری‌ها مقاومت کرده است؛ اظهار کرد: آمریکا تحریم‌ها را برگرداند و شوک روانی ایجاد کرد، برخی از افراد داخلی نیز مزدور آنها هستند و به‌ آنها خدمت می‌کنند، برخی ندانسته این کار را می‌کنند و این مسائل وضعیت موجود جامعه ما را تشکیل می‌دهد.

دهقان ادامه داد: این مسائل دو راه‌حل دارد، اول اینکه آدم‌های لیبرال و ترسو از ابتدای انقلاب به‌دنبال عقب‌نشینی هستند و عده‌ای هم متوجه شدند که عقب‌نشینی راه‌حل نیست و به هر نحوی هم که عمل کردند، آمریکا راضی نشده است.

نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که می‌گویند عقب‌نشینی کنیم با نداشتن موشک و قدرت دفاعی موافق هستند، آنها خواستار این هستند که در منطقه به‌ حزب الله و انصارالله کاری نداشته باشیم.

دهقان بیان کرد: آمریکا می‌گوید این تعهد ١۵ ساله عدم فعالیت هسته‌ای باید مادام‌العمر باشد و بقیه نیز با این کار موافق‌اند، نمی‌دانند این اول راه است، دشمن بعد از آن می‌گوید سپاه را باید منحل کنید و بعد می‌گویند مهم اقتصاد است، سپاه به‌چه کار ما می‌آید و بعد از آن هم نوبت به شورای نگهبان می‌رسد. 

وی عنوان کرد: ما اگر قدرت و اقتدار موشکی را از بین ببریم و سپاه را که خار چشم دشمن است و همچنین حزب‌الله لبنان را نابود کنیم، چگونه می‌توانیم در برابر آمریکا مقاومت کنیم؟ ما باید خود را قوی کنیم، دشمن هدفش تغییر رژیم ایران است و عقب‌نشینی یعنی ایجاد راهی برای نابودی کشور، کسانی که این کار را می‌کنند، نسخه نابودی کشور را پیچیده‌اند. 

نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آمریکا مستقیم سرباز به کشورها نمی‌فرستد، در سوریه و عراق هم سرباز مستقیم نفرستاد، بلکه داعش را ایجاد کرد، اما آنجا بینی دشمن به‌خاک مالیده شد و حالا با افراد ترسو در داخل می‌خواهند کشور را نابود کنند، این جریان یعنی جنگ داخلی، یعنی نابودی کشور، اما مردم ایران هرگز اجازه این کار را نمی‌دهند.

وی متذکر شد: اگرچه برخی فکر کردند ما با آمریکا پسرخاله می‌شویم و برنامه‌ای برای این شرایط آماده نکردند، اما اقتصادانان و جوانان کشور راه‌حل‌های بسیاری را تحویل مجلس و دولت دادند.

دهقان افزود: امروزه ما راه‌حل داریم، روسیه هم تحریم شد آنها التماس نکردند بلکه در اولین گام، دلار و یورو را از مبادلات خود حذف کردند. 

نماینده مردم طرقبه و چناران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همه باید یک‌دل شوند، راه‌حل‌ها مشخص است ما می‌توانیم از این راه‌حل‌ها، اقتصادی روشن برای کشور بسازیم. 

وی خاطرنشان کرد: مدیریت اشرافی و اینکه شخص به‌فکر جیب خود باشد، اقتصاد کشور را نابود می‌کند، متاسفانه برخی مدیران از انقلاب جدا شدند و مشکل امروز کشور ما همین مسأله است، این افراد نمی‌توانند در برابر آمریکا بایستند و عاقل هم نیستند.

منبع : فارس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف دشمن تغییر رژیم ایران است/ بعضی‌ها با عقب‌نشینی نسخه نابودی کشور را پیچیده‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..