تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیش از 13 هزار نفر از حجاج به کشور بازگشتند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ستاد حج و زیارت در مکه مکرمه اعلام کرد تا آخر وقت چهارشنبه تعداد 7036 حاجی از فرودگاه جده و 4271  حاجی هم از فرودگاه مدینه عازم شهرهای کشورمان شدند.

با اضافه شدن پروازهای امروز این دو فرودگاه، تعداد حجاجی که تا آخر وقت پنجشنبه از فرودگاه جده عازم ایران شده‌اند به 7934 نفر و حجاج خروجی از فرودگاه مدینه به 5248 نفر می‌رسد.

همچنین تا چهارشنبه 61000 نفر از حجاج کشورمان در مکه حضور داشتند که از این تعداد عده‌ای به عنوان حجاج مدینه دوم راهی این شهر و شماری هم راهی فرودگاه جده خواهند شد.

پروازهای برگشت حجاج ایرانی بیت‌الله الحرام تا 24 شهریور از دو فرودگاه مدینه و جده به مقصد 19 ایستگاه پروازی در کشور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیش از 13 هزار نفر از حجاج به کشور بازگشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..