تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیچ گونه قاچاق در مناطق آزاد انجام نمی شود/ فعالیت 1400 واحد صنعتی در مناطق آزاد

هیچ گونه قاچاق در مناطق آزاد انجام نمی شود/ فعالیت 1400 واحد صنعتی در مناطق آزاددبیر شورای عالی مناطق آزاد خبرهای منتشر شده در زمینه قاچاق در این مناطق را نادرست دانست و گفت: بیشترین و دقیق ترین حضور نهادهای نظارتی در مناطق آزاد کشور وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  مرتضی بانک  دبیر شورای عالی مناطق آزاد  در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح های زیرساختی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه در 5 سال اخیر سرمایه گذاری های عظیمی در مناطق آزاد انجام شده است، گفت: نباید اجازه دهیم که این حرکت امیدوارانه با حرف های غیرکارشناسی به یاس بدل شود. 

وی با اشاره به اینکه مناطق آزاد یکی از بسترهای تاثیرگذار در توسعه کشور هستند و باید به این مناطق کمک کنیم که در مسیر اقتصادی کشور موفق شوند، تاکید کرد: وضعیت قشم، چابهار، ارس و بسیاری از مناطق مشابه کشور، قبل و بعد از تبدیل به مناطق آزاد نشان می دهد که این موضوع به چه میزان می تواند مرزهای محروم کشور را به توسعه برساند. 

وی ضمن تاکید بر نظارت موثر بر مناطق آزاد کشور، خبرهای منتشر شده در زمینه قاچاق در این مناطق را نادرست دانست و گفت: بیشترین و دقیق ترین حضور نهادهای نظارتی در مناطق آزاد کشور وجود دارد و این مناطق منظم ترین و قانونی ترین فعالیت های تجاری و اقتصادی را انجام می دهند. 

مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه مناطق آزاد کشور می توانند ارتباط اقتصادی ایران با کشورهای همجوار و برخی از کشورهای غیرهمجوار فراهم کنند، گفت: باید از ظرفیت های پیرامونی کشور برای رشد اقتصادی استفاده کنیم. 

بانک با اشاره به اینکه مناطق آزاد بطور معمول در نقاط محروم مرزی کشور شکل گرفته اند، گفت: هیچ راهکار جایگزینی وجود ندارد که بتواند به این سرعت باعث محرومیت زدایی در مناطق مرزی شود. 

وی تاکید کرد: کاهش ریسک سرمایه گذاری، استقرار اکوسیستم کسب و کار، استفاده از ظرفیت های صندوق ضمانت کشور، ایجاد بورس بین المللی و سایر برنامه های مشابه در آینده می تواند بخشی از مشکلات سرمایه گذاران در مناطق آزاد را مرتفع کند. 

رئیس شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در منطقه آزاد ارس، گفت: این منطقه آزاد جزو افتخارات مناطق آزاد ایران محسوب می شود و برنامه ریزی های چند سال اخیر باعث شده است که این منطقه زبانزد شود. 

بانک افزود: با توجه به همت و تلاشی که از مسئولین منطقه آزاد ارس سراغ داریم، اجازه نخواهند داد تا سرعت رشد و توسعه این منطقه کاهش یابد. 

انتهای پیام/س

سفر  دبیر شورای عالی مناطق آزاد به تبریز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیچ گونه قاچاق در مناطق آزاد انجام نمی شود/ فعالیت 1400 واحد صنعتی در مناطق آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..