تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از کرکر‌ه‌های که نور خانه را تنظیم می‌کنند تا کولری سیار در کیف شما

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اختراعات روزمره مخترعان در سراسر جهان است که سبب رشد و پیشرفت جوامع و باز شدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری می‌شود، در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی اختراعات ساخته شده توسط مخترعان بپردازیم.

کرکره‌های هوشمندی که نور خورشید را برای خانه شما تنظیم می‌کنند

گروهی از محققان به تازگی موفق به طراحی و ساخت کرکره هوشمندی شده‌اند که خانه شما را تبدیل به محیطی نوآور می‌کند؛ این کرکره نور خورشید را به صورت هوشمندانه به داخل خانه می‌فرستد و آن را کنترل می‌کند؛این کرکره های هوشمند در برابر نور خورشید به گونه ای عمل می‌کند تا سریع متوجه شود که آیا نیاز است پرده ها کنار بروند یا باید آنها کشیده شده باقی بماند.

به منظور ورود نور خورشید به داخل محیط‌های بسته خانه و بهره مندی از نور خورشید این کرکره های هوشمند وارد بازار شده اند.

از کرکر‌هظ‌های که نور خانه شمارا تنظیم می‌کنند تا کولری  سیار که در کیف شما قرار می‌گیرد

دستگاه تهویه ای که در هر زمان که بخواهید برای شما کولر را نصب می‌کند

یکی از مخترعان دستگاه تهویه هوایی را طراحی کرده است که قابل حمل است و کاملا متفاوت با نمونه سنتی خود وارد بازار شده است؛ این دستگاه کوچک که از نظر شکل و وزن مانند یک توستر کوچک است می تواند در کمتر از چند دقیقه هوای یک محیط بسته را مرطوب و خنک کند؛ در این دستگاه نانو ماده هایی به کار رفته اند که می‌توانند اثربخشی بسیار خوبی داشته باشد و همانند یک کولر آبی برای کاربران نقش آفرینی کند.

از کرکر‌هظ‌های که نور خانه شمارا تنظیم می‌کنند تا کولری  سیار که در کیف شما قرار می‌گیرد.

ساخت دستگاه خودپرداز متناسب با محیط زیست 

یکی از محققان موفق به طراحی دستگاه خودپرداز ای شده است که در آن از هیچ یک از مواد سخت مانند بتن و آهن استفاده نشده است بلکه به جای آنها از بامبو شیشه و همچنین آلومینیوم کمک گرفته است؛ روی این دستگاه پنل های خورشیدی قرار گرفته اند که می توانند انرژی خورشید را به برق تبدیل و انرژی دستگاه راهم تامین کنند؛ این دستگاه دوستدار محیط زیست راهی برای کاهش مخاطرات طبیعی و استفاده از انرژی های تجدید پذیر است.

از کرکر‌هظ‌های که نور خانه شمارا تنظیم می‌کنند تا کولری  سیار که در کیف شما قرار می‌گیرد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از کرکر‌ه‌های که نور خانه را تنظیم می‌کنند تا کولری سیار در کیف شما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..