تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود King Of Hunters 1.1.440 – بازی مسابقه ای پادشاه شکارچیان برای اندروید

بازی موبایل King Of Hunters اثری است که دنیای چندلایه و بسیار زیبایی را برای شما فراهم می کند و می توانید به صورت چندنفره با رقبای خود رقابت کنید. بازی دارای سلاح های متنوعی است و می توانید از امکان سفارشی سازی آنها نیز بهره مند شوید. در بازی لزوم دارد که دشمنان خود را سریعا سلاخی کنید و بتوانید از روی دیوارها و ساختمان های مختلف عبور کنید. بازی دارای چشم انداز بسیار جذاب است و سازندگان امکان تعامل با چنین محیطی را فراهم کرده اند. باید تله ها را برای دشمنان خود به کار بیندازید و بتوانید در اهدافی که مدنظر دارید، کمین کنید.

با دانلود King Of Hunters می توانید نبردهای پادشاهی را در سطح بسیار خوبی تجربه کنید و به صورت سندباکس بازی را تجربه کنید. شما هرگز نبردهایی به پیشرفتگی این بازی ندیده اید و مطمئنا در موبایل، یک تحول بسیار بزرگ را تجربه خواهید کرد. این بازی دارای هیجان زیادی است و یقینا تجربه کننده نقش های بزرگی خواهید بود. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

King Of Hunters 1.1.440 Apk + Data

کاور-King-Of-Hunters

اسکرین-شات-king-of-hunters اسکرین-شات-king-of-hunters اسکرین-شات-king-of-hunters info

In this interactive multi-tiered open world, equip various ninja/melee weapons to assassinate your enemies fast and clean. You can jump and climb on walls, back and forth between buildings, and leverage the interactive landscape around you to set up traps and ambush your target.
Battle royale reimagined! In this top-down sandbox arena game, you will experience intense battles and excitement like never before.

WHAT’S NEW
1、We’ve added bilingual version of ingame Feedback
2、We’ve augmented the gameplay fluency in low graphic effect mode

راهنمای نصب

فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب کنید.

فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

پوشه دیتا (com.netease.g90na) را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb کپی کنید.

از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود King Of Hunters 1.1.440 – بازی مسابقه ای پادشاه شکارچیان برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..