تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود PhotoDirector – Photo Editor 6.8.0 نرم افزار عکس برداری – اندروید

نرم افزار PhotoDirector یک ابزار ویرایش تصاویر بسیار قدرتمند است که کمک می کند ویژگی ها و ابزارهای غنی را برای مدیریت تصاویر خود داشته باشید و از افکت های ویژه برای زیباسازی آنها استقاده کنید. نرم افزار از فیلترهای زنده و مدرنی استفاده می کند و باعث می شود که یک جایگزین مناسب برای دوربین خود داشته باشید. این برنامه امکان اشباع رنگ ها را می دهد تا تعادل رنگی را به تصاویر خود اضافه کنید و جلوه بهتری از آنها داشته باشید.

با دانلود PhotoDirector می توانید تنظیمات خلاقانه و حرفه ای را داشته باشید و از تمامی قابلیت های مخفی و غیرمخفی دوربین خود استفاده کنید. این موضوع باعث می شود که افکت های مزاحم حذف شده و کاربر کنترل بهتری روی تصاویر خود داشته باشد. تنظیم نور و امکان اشتراک گذاری سریع تر تصاویر در این برنامه امکان پذیر شده است.

کاور-PhotoDirector

اسکرین-شات-Photodirector info

Our quick photo editing app combines a feature-rich photo editor with a richly creative collage maker with a ton live camera filters and effects to enhance your photos as you shoot. The in-app camera lets you change white balance or saturation, apply live photo effects in real-time and make other creative adjustments to your shots directly from the camera as you shoot. Use photo filters with just one touch to apply lens flare effects or create light leaked photos. The PhotoDirector camera and editor gives you an array of tools to turn your everyday pics into spectacular shots ready to share.

WHAT’S NEW
Bug fixes and performance improvements.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود PhotoDirector – Photo Editor 6.8.0 نرم افزار عکس برداری – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..