تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواهر رونالدو به برنده شدن مودریچ اعتراض کرد

خواهر رونالدو به برنده شدن مودریچ اعتراض کرد

ورزش > فوتبال جهان - شب گذشته این مودریچ بود که به عنوان بازیکن سال یوفا انتخاب شد و به حکمرانی سه ساله رونالدو پایان داد.

به گزارش "ورزش سه"، این برای اولین بار در سال های اخیر بود که رونالدو عنوان بهترین بازیکن سال یوفا را از دست می داد و دقیقا زمانی که او دیگر بازیکن رئال نیست. عنوانی که البته بار دیگر به یک رئالی رسید.

مودریچ با 90 رای اختلاف نسبت به رونالدو برنده جایزه شد و اعتراض اطرافیان رونالدو از جمله کاتیا اویرا، خواهر او را در پی داشت.

کاتیا با انتشار عکس زیر در استوری اینستاگرام خود به مقایسه مودریچ و برادرش پرداخت و در انتها نوشت که حالا خودتان نتیجه گیری کنید.

او به تعداد بازی ها، تعداد گل ها، تعداد پاس های گل و نیز دفعات انتخاب این دو به عنوان بهترین بازیکن زمین اشاره کرده است و مشخصا رونالدو در همه آنها برتر از مودریچ بود اما در نهایت قافیه را به ستاره کروات، آن هم با اختلافی قابل توجه باخت.

خواهر رونالدو به برنده شدن مودریچ اعتراض كرد

43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواهر رونالدو به برنده شدن مودریچ اعتراض کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..