تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان کار ملی پوشان قایقرانی بادبانی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸

پایان کار ملی پوشان قایقرانی بادبانی در بازی های آسیاییبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان کشورمان در قایقرانی بادبانی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ بعد از برگزاری ۱۲ دور مسابقه با رقیبان خود، امتیاز و جایگاهشان در پایان این مسابقات مشخص شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

مسعود جانی نسب ملی پوش قایقرانی بادبانی کشورمان در کلاس Laser Standard در پایان دور دوازدهم این مسابقات با قرار گرفتن در رتبه ۱۴ جدول ۱۶ نفره به کار خود در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ پایان داد. نمایندگان کره جنوبی، مالزی و سنگاپور رتبه‌های برتر این کلاس را به خود اختصاص دادند.

نیما رهبری ملی پوش قایقرانی بادبانی کشورمان در کلاس Open Laser ۴.۷ در پایان دور دوازدهم این مسابقات با قرار گرفتن در رتبه ۱۸ جدول ۲۳ نفره به کار خود در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ پایان داد. نمایندگان مالزی، چین و هند رتبه‌های برتر این این کلاس را به خود اختصاص دادند.

مسابقات قایقرانی بادبانی برای اولین بار در ۱۰ کلاس در هجدهمین دوره‌ی بازی‌های آسیایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر بازی‌های آسیایی رسید 

انتهای پیام/

نتایج نهایی قایقرانی بادبانی در بازی های آسیایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان کار ملی پوشان قایقرانی بادبانی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..