تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی صندوق حمایت از مؤسسان مدارس غیردولتی/ معلمان از اداره کار پیگیر پوشش بیمه‌ باشند

مدیر کل مدارس و مراکز غیر دولتی از اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی صندوق حمایت از مؤسسان برای پوشش بیمه‌ای معلمان خبر داد.

اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی صندوق حمایت از مؤسسان مدارس غیردولتی/ معلمان از اداره کار پیگیر پوشش بیمه‌ باشندمجید طهرانیان‌ مدیر کل‌ مدارس و مراکز غیردولتی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره‌ به راه‌اندازی صندوق حمایت از موسسان غیردولتی اظهار کرد: امسال برای اولین بار‌ این صندوق راه‌اندازی شد و 30 میلیارد تومان اعتبار برای آن داریم‌.

وی ادامه داد: این مبلغ‌ باید برای حدود 14 هزار و 500 مدرسه غیردولتی سراسر کشور هزینه‌ شود که مبلغ‌ بالایی‌ به حساب نمی‌آید‌ اما به عنوان کمکی‌ برای مؤسسان‌ از آن بهره‌ می‌گیریم‌.

مدیر کل مدارس و مراکز غیر دولتی با اشاره به اینکه اولویت‌ اصلی این صندوق‌ تحت پوشش قرار دادن بیمه‌ معلمان‌ مدارس غیر دولتی است گفت: بر اساس سیاست‌گذاری دولت اجرای این طرح با اولویت‌ مناطق محروم است تا‌ یکی از دغدغه‌های معلمان مدارس غیردولتی‌ که حق بیمه‌ آنها تا حدی برطرف‌ شود‌.

رعایت پوشش بیمه معلمان  در دستورالعمل‌های قوانین  مدارس آمده است

طهرانیان‌ درباره‌ تحت پوشش قرار گرفتن معلمان‌ از نظر بیمه تأمین اجتماعی گفت: هر فردی پس از مشغول شدن در حرفه‌ای‌ بیمه می‌شود و این تفاهم‌نامه‌ای بین‌ کارفرما و کارمند‌ است که قوانین آن هم بر اساس وزارت کار تعیین می‌شود بر همین اساس در دستورالعمل‌ مدارس غیردولتی‌ هم باید چنین قانونی حکمفرما‌ باشد.

وی با اشاره به اینکه بازرسان  اداره کار بر روند  پوشش بیمه معلمان مدارس غیردولتی نظارت دارند‌، گفت: چنانچه‌ معلمی‌ بیمه نشده باشد باید‌ برای احقاق حقوق خود از طریق مراجع ذیربط یعنی وزارت کار و سازمان تأمین اجتماعی پیگیری کند و آموزش و پرورش‌ تنها می‌تواند در دستورالعمل‌ها تأکید بر پوشش بیمه‌ای را داشته باشد در غیر این صورت پیگیری شرایط‌ به این‌ وزارتخانه مربوط نمی‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی صندوق حمایت از مؤسسان مدارس غیردولتی/ معلمان از اداره کار پیگیر پوشش بیمه‌ باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..