تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افرادی که به آرزوی کودکی خود رسیدند

برترین‌ها - ترجمه از الهام مظفری: بازیگر، خلبان و ورزشکار در راس شغل‌های رویایی بچه‌ها هستند. اما تنها ۶% از افراد به آرزوهای کودکی خود می‌رسند. افراد هرچه بزرگتر می‌شوند، واقع بین‌تر می‌شوند و احتمال کمتری دارد به حرف دلشان گوش دهند. اما برخی هنوز اهداف کودکیشان را دنبال می‌کنند و در این مطلب ماجرا‌های الهام بخش آن‌ها می‌خوانید که آرزوهای کودکی را به یادمان می‌آورند. این افراد هرکاری کردند تا به آرزوهایشان برسند.

دختری ضعیف با اراده‌ای قوی


«جنیفر بریکر» بدون پا متولد شد و والدینش او را رها کردند. خانواده بریکر او جنیفر به فرزندی پذیرفتند و به او یاد دادند هرگز نگوید «من نمی‌توانم». جنیفر از کودکی در ورزش فعال بود و تصمیم گرفت ژیمناستیک را جدی دنبال کند. او در ۱۱ سالگی مقام چهارم بازی‌های المپیک را کسب کرد. جنیفر عاشق ژیمناستیک کار آمریکایی، «دومینیک موکئانو»، برنده مدال طلای المپیک ۱۹۹۶ بود و در ۱۶ سالگی فهمید که قهرمان او در واقع خواهر بزرگترش است و به خانواده واقعی خود پیوست. بعد‌ها جنیفر در تور بریتنی اسپیرز شرکت کرد خاطراتش را نوشت و اکنون یک آکروبات است. افرادی که به آرزوی کودکی خود رسیدند

فعال مدنی جایزه نوبل گرفت


«ملاله یوسف‌زی» دختر پاکستانی همیشه عاشق یاد بود. او از تحصیل لذت می‌برد و می‌خواست تحصیلاتش را ادامه دهد. او در سال ۲۰۰۹، در ۱۱ سالگی یک بلاگ برای بی‌بی‌سی نوشت و درباره زندگیش در رژیم طالبان حرف زد که مدرسه‌ها را خراب کرده و مانع تحصیل دختران می‌شود. او در سال ۲۰۱۲ به خاطر فعالیت‌هایش در اتوبوس مدرسه مورد هدف گلوله قرار گرفت. اما باز هم فعالیتش را ادامه داد. او جوایز بی شماری برده، در سازمان ملل صحبت کرده، یک کتاب منتشر کرده و با سیاستمداران مختلف ملاقات کرده است. او تحصیلاتش را ادامه داد و بنیاد ملاله را برای کمک به تحصیل دختران بنیان نهاد. او در سال ۲۰۱۴ جوانترین برنده جایزه صلح نوبل شد. افرادی که به آرزوی کودکی خود رسیدند

آتش نشان زن


تفاوت بین این دو عکس ۱۷ سال است. او به  قربانیان آتش سوزی کمک پزشکی می‌کند و باوجود جنسیتش هنوز مجبور است استانداراد‌های فیزیکی لازم را برای آتش نشان شدن کسب کند. او اکنون در همان سازمان آتش نشانی کار می‌کند که پدرش کار می‌کرد و پنجمین زن آتش نشان در سازمان است و از این که به هدفش رسیده خوشحال است. افرادی که به آرزوی کودکی خود رسیدند

برنامه‌هایت را دنبال کن


«جنگ ستارگان» کودکان زیادی را به فضا علاقمند کرد و «الکساندر میزورکین» هم یکی از آن‌هاست. او در ۱۱ سالگی کاملا مطمئن بود که می‌خواهد فضانورد شود و برای خودش برنامه ریزی کرد و آن را دنبال کرد. برای اینکه به آرزویش برسد به کانون هوانوردی پیوست و خلبان شد و ۷ سال بعد کاندیدای فضانوردی شد. او تا کنون دو پرواز با مدت ۳۳۴ روز و ۱۱ ساعت و ۲۹ دقیقه داشته و ۴ بار به فضا رفته است. افرادی که به آرزوی کودکی خود رسیدند

هر روز نمی‌توانید به خواب‌های کودکی خود برسید


بعد از اینکه بازیکن هاکی کانادایی «جان تاواریس» با تیم مورد علاقه اش «میپل لیف تورنتو» قرارداد بست، عکس کودکی خود را منتشر کرد که به طرفدارانش درباره رویداد مهم زندگیش بگوید. در این عکس تخت خواب پر از نام و لوگوی این تیم را می‌بینید. جان از کودکی آرزو داشت به این تیم بپیوندد و در ۲۷ سالگی به آن رسید.

افرادی که به آرزوی کودکی خود رسیدند

پسر طلایی


فوتبالیست جوان و مشتاق «کیلین ام‌باپه» از کودکی آرزو داشت روزی یک فوتبالیست حرفه‌ای شود و الگویش کریستیانو رونالدو بود. جالب است بدانید او یک بار فرصت بازی با قهرمانش را در یک باشگاه پیدا کرد. اما کیلین به اسپانیا نرفت و با تیم دیگری در مراکش قرارداد بست. او در سال ۲۰۱۷ جایزه پسر طلایی را برد و در ۱۹ سالگی برنده جایزه بهترین بازیکن جوان در جام جهانی فیفا ۲۰۱۸ شد.

افرادی که به آرزوی کودکی خود رسیدند

افسران پلیس جوان


عکاسی به نام «کری لویس» به ۳ کودک معلول کمک کرد به آرزویشان برسند. هر سه آن‌ها آرزو داشتند پلیس شوند و لویس به آن‌ها کمک کرد برای یک روز هم که شده به آن برند. اداره پلیس از ایده لویس استقبال کرد و یک تجربه فراموش نشدنی برای این بچه‌ها رقم زد. افرادی که به آرزوی کودکی خود رسیدند

پاتریک زنبوردار شد


پاتریک استوارت در توئیتر خود نوشت: «از بچگی آرزو داشتم زنبوردار شوم و بالاخره به آن رسیدم» این اولین بار نیست که رویا‌های این بازیگر محقق می‌شود. او در سال ۱۹۹۷ نقش مهمی در نمایش «اوتلو»ی شکسپیر ایفا کرد. او از ۱۴ سالگی آرزوی این نقش را داشت.

افرادی که به آرزوی کودکی خود رسیدند

خواهران «نه به کیسه‌های پلاستیکی»

دو خواهر از جزیره بالی می‌خواستند به پاک کردن جزیره‌شان کمک کنند. ملاتی ۱۲ ساله و ایزابل ۱۰ ساله به مشکل آلودگی جزیره توجه جدی داشتند. آن‌ها توانستند کمپین جمع آوری زباله راه بیندازند که ۱۲ هزار نفر در آن داوطلب شدند و سازمان «خداحافظ کیسه‌های پلاستیکی» را تاسیس کردند که اکنون شرکای زیادی دارد و سخنرای‌های زیادی درباره کیسه‌های ارگانیک به جای کیسه‌های پلاستیکی انجام دادند.

همه این‌ها با جمع کردن ۱۰۰۰۰۰ امضا برای ارائه به مسئولین آغاز شد. اما فرماندار تا یک سال و نیم به درخواست آن‌ها واکنشی نشان ندارد. سپس اعتصاب غذا کردند تا نشان دهند چقدر تصمیمشان جدی است. روز‌ها گذشت و بالاخره آن‌ها به دفتر فرماندار راه یافتند و تفاهمنامه‌ای برای ممنوعیت کیسه‌های پلاستیکی امضا کردند.

افرادی که به آرزوی کودکی خود رسیدند

عضو یک تیم در المپیک


ارین اسمارت از کودکی آرزو داشت نماینده آمریکا در بازی‌های المپیک شود. او در ۱۱ سالگی همراه با برادرش کیت با برنده مدال المپیک برنده مدال المپیک «پیتر وستبروک» تمرین شمشیربازی را آغاز کردند. از آن زمان ارین مدت زیادی تمرین کرده و در مسابقات ملی و بین المللی زیادی شرکت کرده است. او سرانجام به هدفش رسید و نماینده آمریکا در المپیک ۲۰۰۴ شد. او در سال ۲۰۰۸ دوباره در المپیک شرکت کرد و مدال نقره برد. برادرش هم در همان سال در تیم ملی کشورش بود و مدال نقره را بردند.


افرادی که به آرزوی کودکی خود رسیدند

شما در کودکی چه آرزویی داشتید؟ به آن‌ها رسیدید؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افرادی که به آرزوی کودکی خود رسیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..