تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درد شدید پریودی، مشکل خطرناکی به وجود آمده؟

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام من 3 ماه بدون وقفه از قرص های ضد بارداری LD استفاده کردم و یکدفعه قطع کردم و بعد از یکی دو روز از لکه بینی و درد شدید شروع شد و درد بسیار شدید شد طوری که انگار همه رحمم گرفته میشد شدید و ول میکرد روز دوم خونریزی قطع شد. روز سوم یکدفعه مقدار خیلی زیاد خون غلیظ و لخته خارج میشد و قطع میشد و دوباره. لطفا راهنمایی کنید درد خیلی زیاده با اینکه شنیده بودم قرص ضدبارداری درد پریود کم میکنه.

پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:

دوست عزیز چون شما سه دوره مکرر قرص را مصرف کرده اید یعنی به صورت پشت سر هم و فاصله بین بسته ها را رعایت نکرده اید مقدار درد و خونریزی شما بیش از حد معمول شده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درد شدید پریودی، مشکل خطرناکی به وجود آمده؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..