تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخصیص اعتبار به جاده جایزان ـ لیکک

کهگيلويه و بويراحمد؛

معاون عمرانی استاندار کهگيلويه و بويراحمد از اختصاص اعتبار به جاده جایزان ـ لیکک خبر داد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار در حاشیه مراسمتخصیص اعتبار به جاده جایزان ـ لیکک طرح های هفته دولت در شهرستان بهمئی گفت : اعتبارات قابل قبولی به شهرستان بهمئی در زمینه عمرانی تخصیص داده شده که با بهره برداری این طرحها شاهد رشد و توسعه شهرستان خواهیم بود.
عزیز فیلی در ادامه از تخصیص اعتبار به جاده جایزان - لیکک خبر داد و افزود : یکی از محورهای رشد و شکوفایی هر منطقه توسعه راه های ارتباطی است که در این زمینه در شهرستان بهمئی با جذب منابع مالی از بخش نفت، گام‌های موثری برداشته شد.
هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز با اشاره به ادامه عملیات اجرایی جاده جایزان - لیکک گفت : این جاده یکی از محورهای استراتژیک حوزه نفت است که طبق زمانبندی پیش بینی شده به بهره برداری خواهد رسید و عملیات فاز دوم آن به طول شش کیلومتر به زودی آغاز می‌شود.
هاشمی پور در ادامه از روند اجرایی بیمارستان لیکک بازدید و اظهار کرد: همه ی تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان توسط وزارت بهداشت تا دهه فجر امسال مهیا و نصب می شود.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح گاز رسانی به بخش‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی گفت : در سه منطقه لنده، سرآسیاب یوسفی و انتهای ممبی، پیمانکار به تجهیز کارگاه اقدام می کند تا در زمانبندی مشخص شده مردم این مناطق از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

به مناسبت هفته دولت 32 طرح عمرانی در شهرستان بهمئی بهره برداری و کلنگ زنی شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخصیص اعتبار به جاده جایزان ـ لیکک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..