تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یخچال‌فریزرهای ۲۴ رنگ آلمانی بوش در ایفا ۲۰۱۸ با درهای قابل تعویض/ عکس

یخچال‌فریزرهای ۲۴ رنگ آلمانی بوش در ایفا ۲۰۱۸ با درهای قابل تعویض/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، Robert Sachon مدیر ارشد طراحی در بوش گفت: رنگ‌های جدید بر اساس طراحی خانه‌های مدرن کنونی تعریف‌شده و رنگ‌های گرم و راحت با سایه‌های ظریف و جالب و سطوح براق در نظر گرفته‌شده است.{لینک}

نوع نگاه مردم اروپا به یخچال با امریکا متفاوت است و اروپاییان به محصولات کم‌حجم، کوچک و ارزان و درعین‌حال زیبا گرایش دارند.

یخچال سری vario به قیمت 1399 یورو عرضه می‌شود و درب آن نیز به قیمت 170 یورو به‌صورت جداگانه و در رنگ‌های متنوع به فروش می‌رسد.

یخچال‌فریزرهای ۲۴ رنگ آلمانی بوش در ایفا 2018 با درب‌های قابل تعویض / عکس

یخچال‌فریزرهای ۲۴ رنگ آلمانی بوش در ایفا 2018 با درب‌های قابل تعویض / عکس

 از 24 رنگ تعریف‌شده فعلاً 19 رنگ به شرح زیر موجود است.

Lime green Champagne Orange Espresso brown Cherry red Coffee brown Black mat Sunflower Raspberry Plum Mint green Aqua Pearl night blue Light rose Pearl white Light blue Pearl gold Stone grey Petrol

  پنج رنگ pearl aubergine, pearl bronze, pearl anthracite, pearl green ، light grey نیز پاییز امسال می‌آید تا 24 رنگ بوش کامل شود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یخچال‌فریزرهای ۲۴ رنگ آلمانی بوش در ایفا ۲۰۱۸ با درهای قابل تعویض/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..