تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملی پوشان ایران در کانو ۲ نفره بازی‌های آسیایی فینالیست شدند

ملی پوشان قایقرانی در کانو 2 نفره فینالیست شدندبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیزدهمین روز از بازی‌های آسیایی جاکارتا-پالمبانگ ۲۰۱۸ در حال برگزاری است و ورزشکاران کشورمان در رشته‌های مختلف به مصاف حریفان رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در ادامه مسابقات قایقرانی آب‌های آرام بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، پاروزنان کشورمان در مرحله مقدماتی ۳ ماده به مصاف حرفان خود رفتند.

پژمان دیوسالار و عادل مجللی ملی پوشان قایقران آب‌های آرام کشورمان در مرحله مقدماتی ماده کانو ۲ نفره ۲۰۰ متربا حریفانی از ازبکستان، تایلند، اندونزی و تاجیکستان به رقابت پرداختند. ملی پوشان کشورمان در نهایت با ثبت زمان ۴۱.۵۹۶ در مکان سوم گروه خود قرار گرفتند و به شکل مستقیم به فینال A. بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ راه یافتند.

پیش از رقابت آرزو حکیمی ملی پوش قایقران آب‌های آرام کشورمان در مرحله مقدماتی ماده کایاک تک نفره ۲۰۰ متر با ثبت زمان ۴۴.۱۷۰ در مکان سوم گروه خود قرار گرفت و به فینال A. بازی‌های آسیایی راه یافت؛ اما علی آقامیرزایی ملی پوش قایقران آب‌های آرام کشورمان در مرحله مقدماتی ماده کایاک تک نفره ۲۰۰ متر با ثبت زمان ۳۸.۲۱۰ در مکان چهارم گروه خود قرار گرفت و به نیمه نهایی بازی‌های آسیایی رفت. او امروز بار دیگر در مرحله نیمه نهایی شانسش را برای فینالیست شدن امتحان می‌کند.

فینال این مسابقات فردا شنبه (۱۰ شهریور) حدود ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح به وقت ایران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تیم کایاک ۲ نفره مردان ایران فینالیست بازی‌های آسیایی شد  کایاک ۴ نفره آقایان ایران فینالیست بازی‌های آسیایی شد

انتهای پیام/

کانو 2 نفره کشورمان فینالیست بازی های آسیایی شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملی پوشان ایران در کانو ۲ نفره بازی‌های آسیایی فینالیست شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..