تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




TickTick: To Do List with Reminder, Day Planner v4.6.0

TickTick: To Do List with Reminder, Day Planner یک نرم افزار ساده برای انجام کار می باشد ! با استفاده از این برنامه می توانید وظایف خود را دسته بندی کنید . به عنوان مثال اگر می خواهید به فروشگاه بروید پیش از رفتن به سمت فروشگاه می توانید لیست خرید خود را تعیین نموده و سپس به سمت فروشگاه حرکت کنید ، به طوری که وسایل مورد نیاز از یادتان نرود . با برنامه ریزی خرید کنید و در پول و هزینه های خود صرفه جویی نمایید . لازم به ذکر است که این برنامه شامل یک ویدجت اختصاصی بوده که در صورت تمایل قادر خواهید بود به صورت مستقیم آن را مدیریت نمایید .

تغییرات نسخه ۴٫۶٫۰ :

رفع مشکلات و بهبود برنامه

بهبود رابط کاربری نرم افزار

اختصاص پوشه برای مرتب سازی فایل های شما

اضافه شدن بخش عملکرد آمار




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «TickTick: To Do List with Reminder, Day Planner v4.6.0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..