تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Call Recorder S9-Automatic Call Recorder Pro premium 6.9 – برنامه حرفه ای ضبط خودکار تماس مخصوص اندروید !

دانلود امروز 24+

تاریخ انتشار پنجشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۷

6

نسخه 6.9

دوست داشتن 3

Call Recorder S9-Automatic Call Recorder Pro premium v6.9 – اپلیکیشن حرفه ای ضبط خودکار تماس مخصوص اندروید
نسخه پریمیوم و کامل برنامه به ارزش 3.49 دلار تقدیم شما عزیزان

Call Recorder S9-Automatic Call Recorder Pro premium عنوان یک اپلیکیشن حرفه ای و کامل در زمینه ضبط خودکار تماس های اندروید می باشد که توسط شرکت SMSROBOT LTD توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار بی نظیر با داشتن مجموعه امکاناتی خاص کمک می کند تا بدون هیچ گونه مشکلی و به آسانی تمامی تماس های دریافتی و گرفته شده را ذخیره کرده و در قالب یک فایل صوتی نگهداری نمایید. یکی از مهم ترین امکاناتی که باعث محبوبیت این استارت اپ شده است کیفیت بالای صدا های ضبط شده می باشد که در مقایسه با ابزار های مشابه از سطح بالا تری برخورداری است. دو فرمت صوتی در اختیار هر کدام از کاربران است که متناسب با نیاز خود قادرند علاوه بر فرمت کیفیت فایل خروجی را نیز تغییر دهند. همچنین برای دسترسی به صدا های ضبط شده نیازی به طی کردن مراحل پیچیده نیست و می توانید در محیط برنامه نیز هر کدام از صدا ها را تنها با یک اشاره اجرا نمایید. برای دسترسی هر چه سریع تر به مکالمات مهم، صدا های دلخواه را در لیست علاقه مندی ها بگذارید و یا اینکه از تابع جست و جوی موجود بهره ببرید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Call Recorder S9-Automatic Call Recorder Pro premium اندروید :

ضبط خودکار تماس های ورودی و خروجی بهینه سازی فوق العاده برای دیوایس های s9 و s9 پلاس امکان ذخیره سازی تماس ها در اس دی کارت کیفیت بسیار بالای صدا ها ضبط شده امکان تغییر فرمت و کیفیت ضبط به دلخواه خود مدیریت حرفه ای تماس های ضبط شده ارسال فایل های صوتی به وسیله ایمیل اضافه کردن تماس های مهم به لیست علاقه مندی ها تابع جست و جو برای یک دسترسی سریع قرار دادن رمز عبور بر روی برنامه برای محافظت از حریم خصوصی اشتراک گذاری تماس ها با دوستان خود

اپلیکیشن Call Recorder S9-Automatic Call Recorder Pro premium با بهره مندی از امکانات و قابلیت های متنوع خود توانسته است با پرداخت درون شبکه 3.49 دلاری خود امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم موجود را از سرور های پر سرعت فارسروید دریافت نمایید.

تغییرات نسخه v6.9 :

* امکان ضبط دو طرفه در اسمارت فون های s9 و s9 پلاس

Call Recorder S9-Automatic Call Recorder Pro premium




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Call Recorder S9-Automatic Call Recorder Pro premium 6.9 – برنامه حرفه ای ضبط خودکار تماس مخصوص اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..