تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Image Resizer:Crop and Compress Photo & Picture PRO 2.0 – برنامه پر ام&

دانلود امروز 11+

تاریخ انتشار پنجشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۷

2

نسخه 2.0

دوست داشتن 1

Image Resizer:Crop and Compress Photo & Picture PRO v2.0 – اپلیکیشن پر امکانات تغییر اندازه تصاویر اندروید
نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 3.99 دلار برای اولین بار در ایران

ابزار های مختلف و متنوعی به صورت آفلاین و یا انلاین در سطح وب موجود می باشند که کمک می کنند تا تغییراتی خاص در تصاویر مورد نظرتان به وجود اورید. اما یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران با آن رو به هستند در دسترس نبودن این ابزار در برخی از مواقع مورد نیاز است که از محبوبیتشان کاسته می شود و در همین راستا قصد معرفی یک اپ آفلاین و کاربردی برای تغییر اندازه تصاویر را داریم. Image Resizer:Crop and Compress Photo & Picture PRO عنوان یک اپلیکیشن بی نظیر برای تغییر اندازه تصاویر مخصوص اندروید می باشد که توسط Content Arcade Apps توسعه و در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. یکی از اصلی ترین وجه تمایز های این نرم افزار با دیگر برنامه های مشابه در کاهش اندازه هوشمندش می باشد که کمک می کند، فایل خروجی هیچ گونه افت کیفیتی نداشته باشد. علاوه بر سیستم تغییر اندازه عکس ها گزینه های دیگری نیز در منو این نرم افزار به چشم می خورد که از بهترین آن ها می توان به سیستم برش و یا فشرده سازی تصاویر اشاره کرد! کمپرسور موجود کمک می کند حجم عکس هایتان را کمتر کنید و به میزان قابل توجهی در حافظه ذخیره سازی صرفه جویی نمایید. بهتر است این استارت اپ را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Image Resizer:Crop and Compress Photo & Picture PRO اندروید :

تغییر اندازه سریع تصاویر در یک محیط کاربری زیبا برش قسمت های مختلف عکس ها به دلخواه خود سیستم تغییر اندازه به صورت تکی و یا گروهی چرخواندن تصاویر در جهت دلخواه و مورد نظرتان تغییر اندازه تصاویر با وضوح سفارشی نبود هیچ گونه افت کیفیتی در فایل خروجی دریافت شده

اپلیکیشن Image Resizer:Crop and Compress Photo & Picture PRO با داشتن مجموعه امکانات و قابلیت های متنوعش توسط توسعه دهنده خود با پرداخت درون شبکه 3.99 دلاری منتشر شده است. توجه داشته باشید که این برنامه تا کنون دانلودی نداشته و با دریافت نسخه حرفه ای آن از سایت فارسروید بی شک جزو اولین کاربرانش در ایران و جهان خواهید بود.

تغییرات نسخه v2.0 :

* برای این نسخه از برنامه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است .

Image Resizer:Crop and Compress Photo & Picture PRO




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Image Resizer:Crop and Compress Photo & Picture PRO 2.0 – برنامه پر ام&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..