تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گفتگوي تلفنی پمپئو و مسعود بارزانی

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از پايگاه اينترنتي وزارت خارجه آمريکا؛ هدر نائورت (Heather Nauert)سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای در سایت این وزارت خانه از تماس تلفنی مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا با مسعود بارزانی رئیس پیشین منطقه کردستان عراق خبر داد.
به گزارش پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا در این بیانیه آمده است: مایک پمپئو وزیر امور خارجه روز گذشته با مسعود بارزانی، رییس حزب دموکرات کردستان عراق، گفتگو کرد. آنها در مورد تحولات سیاسی در عراق و منطقه به طور گسترده بحث و گفتگو کردند.وزیر خارجه  آمريکا در این تماس تلفنی بر روی این موضوع تاکید کرد که تشکیل یک دولت جدید عراق یک فرآیند عراقی محور است که باید با توجه به جدول زمانی قانون اساسی عراق و بیانگر اراده رای دهندگان عراقی باشد، صورت گیرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گفتگوي تلفنی پمپئو و مسعود بارزانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..