تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایگاه نظامیان سعودی هدف موشک بالستیک یمنی ها قرار گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پایگاه نظامیان سعودی هدف موشک بالستیک یمنی ها قرار گرفتبه گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، ارتش یمن با یک فروند موشک «بدر 1» پایگاه نظامیان سعودی در منطقه نجران واقع در جنوب عربستان را هدف قرار داد.
براساس این گزارش، ارتش یمن در پاسخ به جنایت های اخیر ائتلاف عربستان جنوب این کشور را هدف موشک بالستیک قرار داد.
روز پنجشنبه نیز یک فروند پهپاد پیشرفته ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی در منطقه جیزان واقع در جنوب این کشور از سوی نیروهای یمنی سرنگون شد.
عربستان از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند. 
تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 14 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایگاه نظامیان سعودی هدف موشک بالستیک یمنی ها قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..