تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یزدی: پیکان ضد فوتبال بازی کرد/ داور به سمت پیکان چرخش داشت!

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران در نشست خبری بیان کرد: به تیم پیکان تبریک می‌گویم اما ما می‌توانستیم برنده باشیم و با دلیل، این صحبت ها را انجام می دهم. در نیمه اول هیچ برتری از آن حریف نبود و روی یک موقعیت گل را دریافت کردیم و در نیمه دوم، قسمت بالایی از بازی، به طور درصدی حدود ۹۰ درصد بازی دست ما بود و موقعیت هایی را ایجاد کردیم.

او افزود: آن چیزی که مشخص است، این است که ضد فوتبال بازی کردن هم یک تاکتیک است که تیم مقابل در نیمه دوم از آن استفاده کرد و جریان بازی را از حرکت انداخت. با زمین خوردن بی جهت بازیکنان حریف و صحبت هایی که از نیمکت می‌شد، این دستورات را به بازیکنان می دادند تا سرعت تیم ما را بگیرند و این تنها حربه‌ای که در نیمه دوم می‌توانست جلوی بازی ما را بگیرد، ضد فوتبال بازی کردن، اتلاف وقت و بلند بازی کردن بود که این اتفاقات هم رخ داد.

یزدی ادامه داد: البته ما هم نواقصی داشتیم و طوری که آنها  می‌خواستند، رفتار کردیم. در اواخر بازی عصبی شدیم و این موضوع به آن‌ها کمک کرد. نیمکت تیم ما هم در برخی مواقع عصبی شد و نقش داور هم تاثیر داشت، نمی خواهم در خصوص داوری صحبت کنم اما داور جوانی بود و فکر می کنم برای نخستین بار در لیگ برتر قضاوت می‌کرد و در نیمه دوم، مقداری چرخش به سمت حریف داشت که مطمنن هستم ناخودآگاه بود و از روی استرسی بود که داشت.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص تیمش گفت: تیم ما جوان است و همانطور که گفتم از هفته پنجم به بعد کارهای تاکتیکی بهتری انجام داد و در هفته ششم هم بهتر از گذشته بودیم و امیدوارم در هفته های آتی بهتر بازی کنیم. تیم ما جوان است و با بازیکنان با تجربه ای که داریم، تلاش می کنیم تا انسجام تیمی را پیش ببریم.

وی در مرود نیمکت نشینی دلفی و مبعلی اظهار کرد: برای هر بازی تاکتیک و فرامین خاصی را داریم و به دنبال این بودیم تا در نیمه نخست بازی را کنترل کنیم و می‌دانستیم تیم پیکان رو به بازی مستقیم می‌آورد و این کار را از نیمه اول در دستور کار خود قرار داده بود، چون هافبک‌ ها با این نوع بازی کردن از جریان بازی خارح می‌شوند، مبعلی را نیمه دوم به بازی اضافه کردیم تا تغییرات خوبی در فاز حمله ایجاد شود. همچنین دلفی به دلیل دیر اضافه شدن به تیم و خستگی از مسابقات آسیایی تصمیم گرفتیم تا در نیمه دوم به بازی بیاوریم و به تیم ما کمک کند اما تیم حریف با اتلاف وقت مانع از به ثمر رسیدن گل توسط تیم ما شد.

یزدی در پایان درباره جدایی بیان کرد: یونس دلفی از آیندهوون پیشنهاد جدی دارد و یک نوبت برای این بازیکن گذاشتند که با بازی های تیم ملی در اندونزی همزمان بود و نتوانست به هلند برود و حالا قرار بر این شده تا باشگاه هلندی فرصت دوباره به دلفی دهد تا او به تست های پزشکی برود. به دلفی از هفته نخست نیاز داشتیم اما او را در اختیار تیم امید قرار دادیم وموافق هستیم تا  او تحت آموزش اروپایی‌ ها قرار بگیرد و سپس به فوتبال ایران بازگردد و به تیم ملی کمک کند. برای دلفی آرزوی موفقیت می‌ کنم.

بیشتر بخوانید:

 ستاره استقلال خوزستان مقابل پیکان بازی می کند

پیکان تهران ۱ - استقلال خوزستان صفر/ برتری شاگردان آقا معلم مقابل استقلالی‌ها + حاشیه‌ها

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره بازی با پیکان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یزدی: پیکان ضد فوتبال بازی کرد/ داور به سمت پیکان چرخش داشت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..